Site icon IAS

שמואל מרום:"ענף התיירות זקוק לחמצן"

שמואל מרום, יו"ר לשכת מארגני תיירות  נכנסת התריע בפני אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות על המשבר החמור בו נתונה תעשיית התיירות הנכנסת "הענף זקוק לחמצן באופן מידי ונדרש סיוע ממשלתי להצלת הענף"

 

שמואל מרום, יו"ר לשכת מארגני תיירות, ציין בפני מנכ"ל משרד התיירות ,מר אמיר הלוי כי שיקום תעשיית התיירות הנכנסת הוא יעד לאומי, ללא התערבות ממשלתית מסיבית בשיווקה של ישראל ובסיוע למארגני התיירות הנכנסת שמניעים את תנועת התיירות לישראל חברות יקרסו ועובדים נוספים יפוטרו.

 

בעקבות הפגיעה בתיירות הנכנסת ,הממשלה חייבת להחיש את תהליך הסיוע למארגני התיירות ולהקצות תקציבים שיסייע בהבראת הענף ,ללא פעולות אלו שיסייעו בצמצום הנזק והנעת תנועה לישראל יש סכנה לתעשיית התיירות הנכנסת.

 

לשכת מארגני תיירות נכנסת התריעה על המשבר החמור בו נתונה תעשיית התיירות הנכנסת. מדיווחים שהלשכה מקבלת מהחברות ומנתוני כניסות ולינות התיירים בבתי המלון בשלושת החודשים ניתן  ללמד על גודל המשבר אליו נקלעה תעשיית התיירות בעקבות "צוק איתן".

 

לשכת מארגני תיירות נכנסת, מצביעה על כך שהיקף הפגיעה במארגני התיירות הנכנסת בעקבות מבצע "צוק איתן" הינו דרמטי, הירידה במחזורי העסקים מוערכת בחצי מיליארד דולר ו30 אחוז מכח האדם אבד את מקום עבודתו.

 

חבילות התיור המשווקות ומתופעלות של מארגני תיירות נכנסת תורמת לכלל הסקטורים בתעשיית התיירות ולכלל איזורי התיירות ישראל, קבלת הזמנות חדשות מחייבת הגדלת הוצאות שיווק של המארגנים ולכן דרוש סיוע של הממשלה באמצעות קרן השיווק .

 

במקביל, דורשת לשכת מארגני תיירות נכנסת, להחיל את מנגנון ההכשרה המקצועית בהקדם האפשרי דבר שימנע גלי פיטורים נוספים, משרד התיירות פועל להפעלת המנגנון להכשרה ושמור כח האדם .

 

Exit mobile version