Site icon IAS

שירות מודיעין עסקי יחבר בין אנשי העסקים בתערוכת IMTM

לראשונה בתערוכת התיירות הבינלאומית IMTM ינתן שירות מודיעין עסקי שיחבר בין אנשי העסקים מענף התיירות בעולם ובישראל, על פי איפיון תחומי העניין המקצועיים. השירות ינתן על ידי 'UMatch Analytics' , שפיתחה פלטפורמה להתאמת נתונים ומספקת עבור משתתפי התערוכה את שירות המודיעין העסקי. השיטה מקלה על באי התערוכה, ובהמשך גם אחריה, באיתור הנכון של העסקה המתאימה ביותר לצורכי המבקש.

כיצד פועלת השיטה

הפלטפורמה מופעלת על ידי אלגוריתם שמבצע איסוף נתונים על כלל המציגים והמבקרים בתערוכה, מאפיין אותם על בסיס תחומי עניין מקצועיים, יעדים מקבילים, אזורי פעילות וקהלי יעד רלוונטיים. לאחר האיסוף, מנתח האלגוריתם את הנתונים ומחבר בין מציגים ומבקרים מעולמות תוכן דומים שהם בעלי פוטנציאל לשיתופי פעולה עסקיים. מטרת 'UMatch', היא למקסם את הפוטנציאל העסקי של החברות השונות המגיעות לתערוכה ולנתב אותם לעסקים נוספים, במטרה ליצור שיתופי פעולה חדשים ולא לפספס את ההזדמנויות הרבות הקיימות בתערוכה.

בתערוכה ובחיי היומיום מערכות העזר האינטרנטיות מהוות היום את בסיס הפעילות עסקית, כשלרוב הכניסה אליהן היא לאחר בירור הצרכים, כגון יעדים, מלונות ואתרים. שיטת 'UMatch', חוסכת את שלב הבירורים, על בסיס הנתונים העסקיים וצרכים שהיא אוגרת.  

אפליקציה יעודית

שיתוף הפעולה עם חברת 'UMatch' היא חלק מאג'נדה טכנולוגית וחדשנית אותה מקדמים מארגני תערוכת התיירות, זה מספר שנים, כאשר הצעד הראשון היה שימוש באפליקציה ייעודית לכלל מבקרי התערוכה. באמצעות האפליקציה, המשתתפים יכולים להתעדכן בסדר היום של התערוכה, בפאנלים ובהרצאות השונות וכמו כן, לסמן לעצמם את האירועים המועדפים עליהם 'ולצייץ' בטוויטר על אירועים שמעניינים אותם  ובכך לשמור על קשר מתמיד עם מציגים אחרים. בנוסף, במסגרת האפליקציה, המציגים יכולים לפתוח חלון שיחה עם הקולגות שלהם בתערוכה ולתקשר בינהם. שירותי האפליקציה יינתנו בחינם השנה לכלל המציגים ולבאי התערוכה ויהיו זמינים להורדה מהמחשב, מהטאבלט, ממכשירי iOS וממכשירי Android.

תערוכת IMTM

IMTM הוא האירוע השנתי והוותיק של ענף התיירות בישראל ומתבצע על ידי חברת "ארטרא" וחברת Israel Travel News, בשיתוף משרד התיירות ומתקיים בחסות התאחדות המלונות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, העמותה לתיירות ת"א-יפו, חברת אל על והתאחדות סוכני הנסיעות בישראל.

IMTM מיועד לכל העוסקים בענפי התיירות השונים – תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. בתערוכה משתתפים דרך קבע מגוון רב של מציגים ישראלים: עמותת  תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה, מלונות, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים בתחום התיירות. התערוכה כוללת מפגשים וכנסים מקצועיים נלווים ותכנית לסוכנים מוזמנים, במסגרתה מגיעים ליריד מאות מקבלי החלטות מרחבי העולם המשווקים את ישראל כיעד תיירותי.

"צעד חדשני נוסף"

אייל שמואלי, מו"ל I.T.N ומיזמי תערוכת IMTM: "תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM נערכת זו השנה ה-24 ואנו רואים חשיבות רבה בחדשנות ובכלים הדיגיטליים שיכולים לסייע למשתתפים בתערוכה. השימוש ב-'UMatch Analytics' הוא צעד חדשני נוסף בו השקענו רבות על מנת ליצור חיבורים טבעיים בין בעלי העסקים ולתת להם את המידע הרחב, הזמין והמהיר ביותר לפני התערוכה וביום עצמו. בתערוכה נסגרות העסקאות המרכזיות בענף התיירות ואנו מאמינים כי הכלי הטכנולוגי שפיתחנו, יכול לסייע רבות לכלל המציגים לסגור את העסקאות לחופשות הקרבות בחודשי האביב והקיץ ובכלל ליצירת שיתופי פעולה עסקיים וארוכי טווח".

Exit mobile version