Site icon IAS

שיגעון הבאולינג מגיע ל-Dcity בפארק ישראל שליד ירושלים

מתחם הבאולינג החדש ב Dcity. צילום יח"צ

מתחם Dcity מתחדש ומצרף להיצע הבילויים המגוון שלו, גם את מתחם DB-CITY – מתחם באולינג וביליארד ענק, שכולל היצע גדול של אפשרויות בילוי לכל הגילאים, עם 6 מסלולי באולינג, 5 שולחנות פינג פונג, 20 שולחנות ביליארד, מתחם אוכל משובח ובר מושקע.

בנוסף, מתחם הבאולינג החדש DB-CITY מציע שני אולמות אירועים עד 150 איש, שיכולים לשמש לחגיגות ושמחות שונות, כמו ימי הולדת, בר/בת מצוות, מסיבות כיתה או גיוס, ימי גיבוש לעובדים או חגיגות אירוסין. מי שמחפש חוויה אינטימית יותר, יכול להזמין את אחד מחדרי ה-VIP הכוללים שולחן ביליארד, מערכת שמע וטלוויזיה ענקית המספקים חוויה אינטימית, מפנקת ומהנה.

פנינה רווח, מנכ"לית מתחם Dcity: "כמתחם קניות שמושך אליו קהל רב, אנחנו מגוונים כל הזמן גם את אפשרויות הבילוי והפנאי ללקוחות שלנו, ומוסיפים מגוון אטרקציות ופעילויות למבקרים במתחם. לצד מתחם Djump שפתחנו לטובת משפחות עם ילדים, אנחנו משיקים כעת את מתחם DB-CITY, מתחם ביליארד ובאולינג שמהווה בילוי חווייתי מהנה לכל המשפחה, לקבוצות, ימי גיבוש ועוד. נמשיך להשקיע בפעילות שלנו להרחבת מגוון החנויות ואפשרויות הבילוי במתחם".

מתחםDcity  הינו מרכז הקניות והבילוי הגדול ביותר בישראל, ומשתרע על פני 180,000 מ"ר של רחובות מעוצבים. המתחם ממוקם בפארק ישראל ליד ירושלים, ולו כבישי גישה נוחים וחניון רחב ידיים. המתחם כולל יותר מ-200 מותגים לעיצוב וריהוט הבית מהחברות המובילות בישראל, לצד חנויות אופנה, כלי בית ועוד. במתחם ניתן למצוא גם אולמות תצוגה המהווים סניפי דגל בארץ ממיטב חברות קרמיקה, טקסטיל, ריהוט ומוצרי חשמל ואלקטרוניקה בכל טווחי המחירים.שעות פתיחה: החל מ- 16:00 עד 03:00 בבוקר.
מוצאי שבת נפתח שעה אחרי יציאת שבת.

מתחם סנוקר ובאולינג – בתקן מקצועי באיכות בלתי מתפשרת.

לאתר DB-CITY:  לחצו כאן

Exit mobile version