Site icon IAS

שוק קמדן הישראלי באורוות האמנים בפרדס חנה-כרכור  

"גן עדן זה כאן" - מאורוות סוסים, לגלריות ובוטיקים לאמנות ויצירה. צילום שוש להב

לא צריך להרחיק ללונדון, כדי להגיע ל"קמדן מרקט". בפרדס חנה-כרכור מחכה לכם מעין קפיצה קטנה לחו"ל, ב"אורוות האמנים" – גלריות וסדנאות אומנות, טיפולים הוליסטיים ומופעי מוסיקה, מתחמי אוכל וחנויות בוטיק, באווירה של רוגע וכיף, בפרדס חנה-כרכור.

כשתחוו את מה שמוצע במקום הזה כיום, תתקשו לדמיין שעד לפני כשנתיים היו כאן אורוות סוסים נשכחות, עד שיזמות של אמנים וחבורה יצירתית, הפכה אותו למתחם חברתי חדש של אמנים ויוצרים, שהקימו יחד מקום בילוי לתרבות תיירות ופנאי. מקום חדש, עם אווירה של קסם ואומנות, בסגנונות רבים: וינטז', מודרני, ישן, עתיק ואותנטי.

 

מועדון 'היוניקורן' בבעלות השחקן שי אביבי ומיכל ליבידינסקי. צילום טובי שטייגמן

זהו בית לקהילה המקומית, שהפך ליעד תיירותי לאורחים ועוברי אורח המגיעים מכל הארץ ולתיירים מחו"ל. במקום קיים מעין רחוב בין אורוות סוסים (כך ממש), שהפכו לחנויות בוטיק וגלריות לאמנויות שונות. הוקם כאן מועדון בשם "היוניקורן", של שי אביבי ומיכל ליבידינסקי, בו מתקיימים מופעים, סדנאות ויוגה. נמצא פה מתחם טיפולים, הקרוי "ארבע אמהות" ולצידו מספר קליניקות עם טיפולים אלטרנטיביים שונים.

בין אורוות סוסים וצמחיה ירוקה, פזורות מסעדות, גלריות וחנויות בוטיק. צילום שוש להב

אורחי המקום מתאהבים מיד באווירה הייחודית. בכל שעה משעות היום ובכל עונה בשנה, האווירה משתנה והכל נראה כמו גזור מגלויה. אותנטיות המתחברת לעכשוויות – אווירה לא מעונבת ואפילו קצת זרוקה. אורוות האמנים הוא מקום שמרגיש מוכר, אבל לא דומה לשום מקום אחר, כמעט כמו קפיצה קטנה לחו"ל, עם אומנות במיטבה ושופינג איכותי. המתחם של אורוות האמנים בנוי בחלקו כרחוב "בלגן" – כמו בשוק הפשפשים ביפו, כשכל חנות עם הקסם שלה.

טאבון אותנטי וממנו מוצאות נפלאות קולינריות. צילום שוש להב

פיתויי קולינריה

בחצר המשותפת של מתחם אורוות האמנים, נמצא בית הקפה הביתי השכונתי, "קפה הצבי", שהוא מסעדה צמחונית טבעונית. המסעדה ההודית "ראג' אננדה" נמצאת בתוך גן ולה תפריט מעניין. עגלות האוכל המגוונות פזורות במתחם ומציעות לבאים מגוון טעמים, מסושי ועד בשרים. המקום מספק חוויה לכל המשפחה, ולא בכדי הקהל הרב הממלא את המקום ומשווה אותו לקמדן מרקט הלונדוני.

מאורוות סוסים לבוטיק "טוהר". צילום שוש להב

מבין החנויות והגלריות הפעילות במתחם  

לאורך כל המתחם פרושות חנויות בוטיק, השוכנות במה שהיו אורוות הסוסים, והן מציגות חפצים שימושיים וגם כאלה לנפש ולרוח. נמצא כאן מכל סוג: ביגוד לנשים גברים וילדים, שמלות כלה והלבשה תחתונה, יצירות אמנות ואומנות ממגוון תחומים, אבזרי קישוט וחפצים לבית ולגן, מספרה וקוסמטיקה, מוצרים טבעוניים ומכולת עם הפתעות. ושפע טיפולים – לגוף ולנפש ולמצב רוח טוב

את כל הפרטים תמצאו בפייסבוק של 'אורוות האמנים'.

כתובת: אורוות האמנים פרדס חנה.

Exit mobile version