Site icon IAS

רשת מלונות סטארווד עושה היסטוריה בקובה

עם חידוש היחסים הדיפלומטיים בין ארה"ב וקובה, חברות אמריקניות רבות רואות באי הקריבי קרקע פורייה לפריחה כלכלית מחודשת.

רשת מלונות סטארווד הודיעה על ציון דרך היסטורי עם כוונתה לפתוח את מלון פור פוינטס הוואנה (Four Points Havana), צעד נוסף לדבריה בהתרחבותו של המותג ומלון ראשון של רשת מלונות אמריקנית מזה 60 שנה בקובה. המלון החדש בבעלות קבוצת Hotelero Gaviotaand ובניהול רשת סטארווד תציע אופציית אירוח ברמה בינלאומית  עם דגש על נוחות מסוגננת.

המלון יכלול 186 חדרי אירוח מרווחים, 1000 מטרים רבועים של שטחים ציבוריים. ארוחות ערב במסעדת  Don Quixote, ארוחות בוקר וצהרים במסעדת El Olivo וחטיפים קלים לצד בריכת השחייה. המלון החדש ימוקם ברובע Miramar , רובע עסקי ופיננסי בו מרבית השגרירויות הזרות.

האורחים ייהנו, מחדר כושר שיפעל 24 שעות ביממה, מתקן עסקים וספא מאובזר עם מגוון רחב של עיסויים, סאונה ואמבט אדים. בר בירות מקומיות (Cristal  &  Bucanero) בלובי המלון  ואינטרנט אלחוטי חינם ברחבי המלון.

" אנו שמחים להיות שוב חלוצים עם פתיחת המלון הראשון בקובה המאפשר לאורחים ליהנות ממלונות הרשת ביעד נוסף , קובה", אמר חוררה ג'ינטסיו , סגן נשיא בכיר ברשת מלונות סטארווד ואחראי על אזור אמריקה הלטינית. "כאחד המותגים המובילים באמריקה הלטינית, בה 18 בתי מלון ב-9 מדינות, אנו משוכנעים שגם המלון החדש בהוואנה יהיה התאמה מושלמת לאורחינו ".

"פתיחת המלון בהוואנה מסמל ציון לא רק עבור המותג פור פוינטס אלא גם עבור רשת סטארווד כולה" אמר בריאן מקגינס, סגן נשיא בכיר למותגי הרשת. "המלון בהוואנה יהיה בחירה אידיאלית עבור מבקרים בינלאומיים באווירה צבעונית וחמה".

למותג פור פוינטס, למעלה מ-200 מלונות בכ- 40 מדינות ברחבי תבל והיא נמצאת במגמת התרחבות מתמדת. מספר החדרים ברשת צפוי לגדול בכ- 60% בחמש השנים הקרובות.

מרגע חתימת ההסכם, רשת סטארווד דאגה לשדרוג המבנה במטרה להביאו לסטנדרטים המקובלים בכל בתי המלון של הרשת, שילוב של סגנון ונוחות לצד אותנטיות מקומית.

 

 

Exit mobile version