Site icon IAS

רשת מלונות ארקדיה מציעה אתר אינטרנט בערבית

כחלק מהתרחבות רשת מלונות ארקדיה, משיקה הרשת, לראשונה בישראל, אתר אינטרנט בערבית. השקת האתר בערבית הוא צעד תקדימי וייחודי לרשת בתי מלון בישראל ומציעה ללקוחותיה דוברי הערבית אתר אינטרנט בשפתם.

השקת האתר החדש בשפה הערבית הינה חלק ממהלך כולל של הרשת להנגשת מלונות הרשת לקהלים שונים. "רשת ארקדיה שמה לה למטרה להעניק לאורחיה תחושה של בית, לכן החלטנו להנגיש את שירותיה של הרשת ואת המלונות לקהלים השונים. כך למשל, כאשר אנו מארחים תיירים מהודו או מסין, אנו דואגים לארוחות הייחודיות לקהל זה. כחלק ממהלך כולל של התאמת הרשת לקהלים שונים, החלטנו להקל גם על לקוחותינו דוברי הערבית, ולהנגיש לקהל זה את השירות, המלונות ואתר האינטרנט של הרשת", מסביר שי דויטש, מנהל השיווק והמכירות של רשת מלונות ארקדיה.

אתר האינטרנט החדש יאפשר קבלת מידע על בתי המלון של רשת ארקדיה, מגוון רחב של חבילות  וביצוע הזמנות עבור הזמנות לכלל מלונות הרשת –, ארקדיה טאוור, גולדן ביץ', ארקדיה במושבה, דבורה וארקדיה טבריה.

ארקדיה במושבה הוא מלון בוטיק ירושלמי, המלון שוכן בליבה של המושבה היוונית העתיקה של ירושלים במבנה היסטורי לשימור. ארקדיה במושבה מונה 24 חדרי יוקרה נוחים בהם אמבטיה או מקלחת גשם, חלקם בעלי מרפסות, ובכולם טלוויזיות חכמות, Wi-Fi חופשי, שוקולדים מובחרים ובקבוקי מים מינראליים כתקרובת ועוד.

מלון ארקדיה טאוור תל-אביב הוא מלון הבוטיק העסקי הראשון בארץ. המלון ממוקם בבניין המגדלור בלב העיר, ברחוב בן-יהודה השוקק. המלון מציע 44 חדרים מרווחים וסוויטות יוקרתיות המשקיפות אל הים התיכון ואל הנוף התל אביבי הייחודי.

מלון ארקדיה טבריה ממוקם למרגלות גבעה, במיקום אסטרטגי ומרכזי שנוח לצאת ממנו לטיולים בכל רחבי אזור הצפון. חוויית הנופש במלון מתאימה לזוגות, משפחות, חברים, טיולי גיבוש, נופש עובדים ועוד. המלון מציע 93 חדרים מפנקים באווירה גלילית , בהם חדרי בוטיק באגף נפרד, מרכז אירועים, בריכת שחייה, סאונה ועוד.

מלון גולדן ביץ' הוא מלון "לואו-קוסט" מרכזי, אשר מציע חופשה אידיאלית לכל מי שמעוניין בחופשה מפנקת ומשתלמת ממש על שפת הים. המלון מציע 50 חדרים מרווחים, הכוללים שני פנטהאוזים מפנקים במיוחד.

מלון דבורה, הממוקם ברחוב בן-יהודה בתל-אביב כולל 69 חדרים מרווחים, מעוצבים ונעימים המתאימים לזוגות, משפחות, יחידים ותיירים.

שי דויטש, מנהל שיווק ומכירות רשת מלונות ארקדיה: "מדובר בנדבך נוסף בהתפתחות רשת מלונות ארקדיה. הרשת רואה במגזר הערבי פלח שוק בעל פוטנציאל רב, שטרם קיבל מענה הולם לצרכיו הייחודיים. לכן, שקדנו במהלך השנה האחרונה על פיתוח אתר האינטרנט החדש שלנו בערבית, המותאם במיוחד לצורכי הקהל הערבי. "

רשת מלונות ארקדיה החלה את דרכה בשנת 1995, במטרה להציע לאורחיה נופש מפנק ורגוע בתקציב נוח. כל אחד ממלונות הרשת הינו בעל אופי ייחודי, אך כולם מציעים את החוויה הנעימה של ארקדיה עם אווירה הנינוחה, זאת על מנת לוודא שהאורחים ובני משפחתם ייהנו מחופשה אמיתית. חופשה במלונות ארקדיה משמעה נוחות, רגיעה ומנוחה בשילוב תפריט עשיר, מגוון וטעים. ארקדיה מלונות שאוהבים לארח אתכם. להזמנות – 5889 *

Exit mobile version