Site icon IAS

רשת ישרוטל תנהל מלון יוקרה חדש בתל אביב

רשת ישרוטל חתמה על שכירת מלון חדש בחוף הים של תל אביב, צמוד למלון רויאל בי'ץ בתל אביב. היום, יום חמישי ה-8 בפברואר, התקשרה החברה בהסכם שכירות ותפעול עם בעלת השליטה בחברה מלון שהקרקע שלו נרכשה בשנת 1970 על ידי יהודי גרמני.

ישרוטל, בניהולו של ליאור רביב תשכור ותפעיל  את המלון צמוד למלון רויאל ביץ' תל אביב. המלון מיועד להיות ברמה של חמישה כוכבים סופריור  ולהכיל כ- 234 חדרים וסוויטות, אולם כנסים גדול בשטח של כ- 1,000 מ"ר, בריכה, ספא, לובי, מסעדה, שטח מסחרי ועוד. תקופת השכירות הינה  15 שנים עם אופציה של השוכרת להארכתה ב- 9 שנים ו-11 חודשים נוספים, אשר תחל במועד מסירתו של המלון לידי ישרוטל.

בניית המלון החלה זה מכבר  ומועד המסירה המשוער צפוי לסוף שנת 2021.

בהסכם התחייבה ישרוטל לשלם דמי שכירות שנתיים מינימאליים (צמודים למדד) או אחוזים מהמחזור השנתי של המלון, הגבוה מביניהם. תנאי מתלה להסכם השכירות והתפעול הינו קבלת אישור בלתי מותנה מאת הממונה על ההגבלים העסקיים.

רשת ישרוטל מונה באילת את רויאל בי'ץ אילת, המלך שלמה, רויאל גארדן, אגמים (בשיפוץ), ים סוף , ספורט קלאב, לגונה ורביירייה קלאב; בים המלח – גנים ים המלח וישרוטל ים המלח; בנגב ובמצפה רמון את בראשית וישרוטל פונדק רמון, בירושלים – כרמים ואוריינט ירושלים החדש; בתל אביב והרצליה – פאבליקה, רויאל ביץ' תל אביב וישרוטל טאואר ובצפון את אחוזת הבריאות יערות הכרמל ומצפה הימים.

ששה מבין המלונות שייכים לאקסקלוסיב קולקשן – אוסף מלונות היוקרה, שהמלון החדש יצורף אליהם.

Exit mobile version