Site icon IAS

רשת ישרוטל מצטיינת במדד חווית לקוח

חברת מלונות ישרוטל נמצאה מובילה על פני רשתות בתי המלון האחרות, במדד חווית לקוח, שערכה חברת מרקטסט, בתחום בתי המלון במהלך חודש דצמבר.

בין היתר, נמצא כי ישרוטל מובילה בפרמטרים הבאים: שביעות רצון כללית, שביעות רצון כללית מהחדר, שביעות רצון מאדיבות השירות, שביעות רצון ממקצועיות ויעילות צוות השירות, שביעות רצון מחזות המלון והאסתטיקה, מהתמורה הניתנת ביחס למחיר ועוד.

בנוסף, עלה בממצאים שישרוטל מובילה במידת רצון האורחים להמליץ על אירוח ברשת לחבריהם וכן על מידת נכונותם להמשיך להיות לקוחות המלון ולהתארח בבתי המלון של הרשת.

הסקר כלל, בין היתר, השוואה בין מותגי היוקרה של חברות המלונות וגם במסגרתה ישרוטל הובילה על פני האחרות בכל המדדים שנבחנו. זאת במקביל להשוואה בין רשתות המלונות באילת, אשר גם בה, הנתונים הצביעו על יתרון ברור של ישרוטל.

"שמחנו מאד לקבל את תוצאות המדד, אשר עולות בקנה אחד עם המאמצים הבלתי פוסקים שלנו למצויינות ולהיותנו הרשת המובילה, החדשנית, האיכותית, היוקרתית ועם זאת השירותית ביותר בישראל. אנו מודים לעובדי ישרוטל על השקעתם היומיומית, באמצעותה הגענו להישגים אלו, ולאורחינו אשר מביעים את אמונם ונאמנותם כלפינו בכל פעם מחדש.", מסר ליאור רביב, מנכ"ל מלונות ישרוטל.

הפנייה ל-600 הנסקרים במסגרת המדד התבצעה באמצעות האינטרנט, למדגם אקראי באוכלוסיה של אנשים; שנפשו בבית מלון ברמת 4 ו-5 כוכבים במהלך השנה האחרונה, הן בהתייחס למלונות באילת והן בהתייחס למלונות יוקרה, באחד מבתי המלון של הרשתות: ישרוטל, דן, פתאל או קראון פלזה, שהינן 4 רשתות בתי המלון העיקריות בישראל.

 

Exit mobile version