Site icon IAS

רשות הטבע והגנים מתחדשת לקראת החג

מבואת נחל בוקק. צילום עדן אוליאל, רט"ג

רשות הטבע והגנים הודיעה אתמול (א'), על פתיחתם של שני מרכזי מבקרים לרווחת הציבור: האחד – בגן הלאומי תל לכיש, בו יוכלו המבקרים להכיר את סיפורו של האתר דרך מיצג של פריטים ארכיאולוגיים המוצגים במרכז. השני – בכניסה למסלול הנחל הפופולארי בנחל בוקק. הרשות מקווה כי הליכי פיתוח אלו, ישפרו את חווית הביקור באתרים ויסייעו לעבודת הרשות בשמירה על ערכי הטבע והמורשת הנמצאים באתרים.

מנכ"לית רשות הטבע והגנים, רעיה שורקי: "אנו שמחים לקראת החג להביא בשורה למטיילים, שני המרכזים החדשים שנפתחו, יהפכו את האתרים לנגישים יותר ואת חוויות הביקור בהם לחיוביות יותר. תל לכיש הוא אחד התילים הארכיאולוגיים החשובים ביותר בארץ ישראל, הפיכת התל המוכר והאהוב לגן לאומי מוסדר, תנגיש את סיפורו ההיסטורי לרבבות הפוקדים אותו בכל שנה.

המבואה בכניסה לנחל בוקק היא בשורה למטיילים ולטבע! בזכות הסדרת המקום, המטיילים יוכלו ליהנות מטיול בנחל נקי ומוסדר הפתוח בכל ימות השנה, ואנו כרשות נוכל להגן על ערכי הטבע והמורשת בצורה טובה יותר. אני רוצה לברך את ראש המועצה, תמר ניר וגנר על שיתוף הפעולה המתמשך, למען שמירה וטיפוח השטחים הפתוחים במועצה ולמען כל המטיילים הבאים בשערי האזור הנהדר הזה של ים המלח".

Exit mobile version