Site icon IAS

רמ"י מפרסמת מכרז חדש למתחם גולף, מלונאות ונופש באילת

במגרש הגולף באילת הדשא יהיה רק סביב הגומות. צילום Depositphotos

על רקע הנתונים המאכזבים שנודעו אתמול בדבר ירידה בלינות במלונות אילת וזליגת התיירים למצרים ועקבה, פרסמו היום רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) מרחב דרום ומשרד התיירות, הודעה על מכרז, במסגרתו ישווקו מתחמים המיועדים למגרש גולף, מלונאות ונופש ועוד בעיר הדרומית.

מתחם הגולף שוכן בחלקו הצפוני של העיר ומשתרע על שטח כולל של כ-850 דונם. השטח כולל מתחמים המיועדים למלונאות ונופש, מגורי עובדים, אקדמיה ומסחר נלווים ומתחם נוסף בשטח של כ-600 דונם, שלגביו ייחתם חוזה ההרשאה למטרת גולף.

הרשות תחתום עם הזוכה על חוזה פיתוח לתקופה של 6 שנים, שבעקבותיו ייחתם חוזה חכירה בקשר למתחם המלונאי, האקדמיה ומגורי העובדים. המתחם החדש ייבנה צפונית לבית המשטרה החדש הנבנה בימים אלו. את מגרש הגולף תקיף שכונת שיפולי ההר, שתכלול כ-2,900 יחידות דיור.

אילת. תוספת האטרקציה התיירותית בדמות מגרש גולף עשויה להמריץ את התיירות. צילום עירית רוזנבלום

אפשרות לשלב משחק במגרש הגולף בעקבה

כפי שפורסם ב-IAS,  מהנדס העיר אינג’ אסף אריכא  ציין כי פרויקט גולף בסביבה מדברית הוא בעל מאפיינים מיוחדים שיהוו גורם משיכה של גולפאים מכל העולם. לדבריו, גולף באזור מדברי שומר על הסביבה הטבעית ועיקר הפיתוח בו הוא באזור הגומות – שבהן ובשבילים ביניהן בלבד – נשתל הדשא. יתר המגרש נשאר מדברי וחשוף. עובדה זו, לצד פרויקט מלונאי הצופה על המפרץ, כך מקווים בעיריית אילת, תהווה אטרקציה מיוחדת לגולפאים, בהיותו מגרש גולף בתקן בינלאומי מלא (18 חורים). אטרקציה נוספת היא המגרש הקיים בעקבה שמעבר לגבול, המקנה אפשרות לשלב במסגרת חופשה אחת משחק בשתי ערים שכנות במפרץ אילת.

המכרז הוא למומלצי משרד התיירות בלבד. יזמים המעוניינים יוכלו להגיש בקשה ולקבל המלצה מהמשרד בהתאם לתנאים המפורטים בחוברת המכרז עד ל-18 ביולי.

מועד אחרון להגשת הצעות למכרז הוא ה-16 בספטמבר ב-12.00 בצהרים.

Exit mobile version