Site icon IAS

רומנטיקה מסביב לעולם: ט"ו באב עם אירוח וחוויה קולינרית מיוחדת

זוג נופשים באי הקסום. צילום Depositphotos

חג האהבה הישראלי – ט"ו באב, שחל היום (18 באוגוסט), מעניק הזדמנות מעולה לצאת לחופשה מיוחדת כדי לחגוג את הזוגיות ולטפח את הקשר. על פי המחקרים האחרונים של חברת התיירות Booking.com, כחצי מהתיירים ברחבי העולם מתכננים השנה נסיעת פנאי אחת לפחות עם בן או בת הזוג שלהם, וכ-35% מהם שוקלים לצאת ב-2024 לחופשה שסובבת סביב אוכל. לאור הנתונים האלה, Booking.com עברה על יותר מ-29 מיליון מקומות אירוח במעל 175,000 יעדים בכל רחבי העולם, כדי להמליץ על ארבעה מקומות אירוח שמציעים חוויות קולינריות לזוגות שרוצים זיכרונות לכל החיים. מסעודה מסעירה בלב הטבע ועד לארוחה יוצאת דופן בלב יער גשם ירוק – יש כאן משהו לכל זוג שמחפש לנוח ולהירגע ביעד חלומי.

Suryagarh Jaisalmer, ג'איסלמר, הודו

מלון הפאר Suryagarh Jaisalmer ממוקם בעיר ג'איסלמר, במערב ראג'סטן שבהודו, ומציע הזדמנות ייחודית לצלול למורשת של ראג'אסטן. המקום מעוצב בסגנון של מצודה, עם תבליטי אבן, חצרות מקסימות ונופים מדהימים של מדבר טהאר (Thar) הקרוב. האפשרויות הקולינריות כמעט בלתי מוגבלות – ארוחה זוגית בדיונות, פיקניק בנווה מדבר או ארוחה רומנטית לאור נרות מתחת לכוכבים. השפים מתמקדים ברכיבים מקומיים וסופגים השראה גם מהמטבח הבינלאומי וגם מהמסורת הקולינרית של האזור. אחרי הארוחה הרומנטית, הזוגות מוזמנים לגלות את העיר ג'איסלמר שנבחרה השנה לאחת מהערים הכי מסבירות פנים בעולם. העיר גם ידועה בארכיטקטורה מדהימה מאבן חול ובמצודת ג'איסלמר המפורסמת, שהיא גם אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. באזור אפשר למצוא מגוון אטרקציות בלתי נשכחות, למשל ספארי גמלים או חוויה לילית עם שינה מתחת לכוכבים.

La Bastide De Moustiers – Hôtel et Restaurant – Teritoria, מוסטיהסןמארי, צרפת

מקום האירוח La Bastide De Moustiers שוכן בכפר מוסטיה-סן-מארי, בקניון ורדון (Verdon) שבפרובנס, בתוך מבנה כפרי משוחזר מהמאה ה-17. במרחק נסיעה קצרה משם נמצא אגם סנט קרואה (Sainte-Croix). במסעדה שבמקום, שנמצאת בבעלות של שף צרפתי מפורסם, מגישים מעדנים מהמטבח של פרובנס, שמותאמים לעונה ולחומרי הגלם שמקורם בגינת הירק של המלון או בשוק המקומי. האורחות והאורחים ב-La Bastide De Moustiers יכולים ליהנות מהארוחה במרפסת הפתוחה, כשהם מוקפים בעצי זית ובצמחי לבנדר ריחניים. במקום יש מגוון טרקלינים עם קונספטים שונים, כולל לאונג' עם שולחן אחד בלבד לארוחה זוגית רומנטית בניחוח צרפתי. אפשר גם לצאת להליכות רומנטיות בסמטאות הצרות והמפותלות של הכפר הקרוב, מוסטיה-סן-מארי.

מוסטיה-סן-מארי, צרפת. צילום בוקינג

El Silencio Lodge & Spa Costa Rica טורו אמרייו, קוסטה ריקה

העיירה הקטנה טורו אמרייו נמצאת במחוז אלחואלה (Alajuela), שמפורסם ביערות טרופיים ובמפלים מרהיבים – למשל, קטרטה דל טורו (Catarata del Toro), אחד ממפלי המים הגבוהים ביותר בקוסטה ריקה, שגולש לתוך מכתש וולקני. מקום האירוח El Silencio Lodge & Spa Costa Rica ממוקם על צלע הר בעמק הוולקני המרכזי של קוסטה ריקה, ומשתרע על פני כ-2,000 דונם של שמורת יער גשם פרטית. במקום יש גינת ירקות פרטית שמספקת את רוב צמחי התבלין והירקות האורגניים, ואלה הופכים בהמשך למנות מקומיות טעימות מחומרי גלם טריים. הטבע המרשים מסביב למקום האירוח משדרג את חוויית הארוחה, עם סביבה רגועה ויפה שהיא תענוג לכל החושים. מי שרוצים לחוות יותר מהמדינה יכולים לבקר בבירת קוסטה ריקה, סאן חוזה, שנמצאת במרחק של שעתיים נסיעה ומושלמת לטיול יומי. בעיר התוססת הזו יש שילוב של תרבות, היסטוריה וטבע, כולל התיאטרון הלאומי של קוסטה ריקה, פנינה אדריכלית עם עיצוב פנים מדהים, או פארק לה סבנה מטרופוליטן (La Sabana Metropolitan) הנרחב והאורבני.

Shutters On The Beach, סנטה מוניקה, ארצות הברית

רק כמה צעדים מרצועת החוף של סנטה מוניקה, ולא רחוק מווניס ביץ' האייקוני, נמצא מקום האירוח המקסים Shutters On The Beach. המסעדה המפורסמת של המלון משלבת בין אלגנטיות קלילה לבין הקסם והרומנטיקה של חוף הים, ביחד עם חוויה קולינרית שמבוססת על רכיבים מהשדה לשולחן. זוגות יכולים לבלות כאן יחד זמן איכות ולחלוק ארוחה באווירת חוף רומנטית, מול הנוף של האוקיינוס השקט ולצלילי הגלים המרגיעים. המלון ממוקם במרחק הליכה קצרה ממזח סנטה מוניקה הידוע, אתר פופולרי לדייטים רומנטיים (או להצעות נישואין) עם פארק שעשועים שיש בו גלגל ענק, שממנו אפשר לראות את השמש שוקעת לתוך האוקיינוס.

Exit mobile version