Site icon IAS

רוז פוסטראנס, זוכת אקס פקטור תתארח ב- IMTM

יריב פישר, יו"ר לשכת התיירות ישראל – פיליפינים ומנכ"ל חברת התיירות למזרח flyeast (פלייאיסט), הזמין את רוז פוסטראנס, זוכת אקס פקטור יחד עם ג'נרוסו קלונגה, שגריר הפיליפינים בישראל, להתארח ולשיר בדוכן של פלייאיסט שיוצב בתערוכת התיירות IMTM . חברת פלייאיסט היא החברה שהביאה לארץ בהפתעה לתכנית הגמר של אקס פקטור את בת הזוג של רוז ואת אחותה.
 
יריב פישר: "בשבועות האחרונים אנחנו בחגיגה רצופה. לאחר שרוז הגיעה לשלבים המתקדמים בתכנית אקס פקטור החלטנו לצאת למשימה: להביא לארץ את האחות ובת הזוג של רוז. פנינו להפקת התכנית אקס פקטור עם היוזמה. לאחר בדיקות – קיבלנו תשובה חיובית, ופתחנו במבצע מזורז של הבאתן לארץ. בסיוע צמוד של שגריר הפיליפינים בישראל, ידיד אמת, התגברנו על תקלות טכניות כמו: הצורך להנפיק מהר דרכון, מציאת מקומות בטיסה לארץ, אירוח בבית מלון ונושאים טכניים אחרים".
 
לדבריו: "רוז הפכה לאחר ניצחונה לדמות מוכרת כמעט בכל בית בישראל ולשגרירה טבעית של איי הפיליפינים, והצלחתה רק מחזקת את העניין הגדל בפיליפינים כיעד תיירותי מתפתח. אנו שמחים על ההזדמנות וגאים לחשוף בפני הקהל הישראלי את הפנינה התיירותית שנקראת "האיים הפיליפינים" כולל האנשים הלבביים שחיים בה.

מדובר בלמעלה מ- 7,000 איים מרהיבים ביופיים, אוכל טעים ופולקלור תרבותי מיוחד. מגמה מעניינת שאנו מזהים היא שינוי בפרופיל הישראלים הנוסעים לטיולים בפיליפינים. לא רק משוחררי צבא, או שוחרי טרקים, אלא יותר ויותר משפחות עם ילדים המחפשות לטייל ביעדים בהם יוקר המחייה נמוך, וזוגות פנסיונרים שמאסו באירופה הקרה ומחפשים יעדים אקזוטיים במזרח לטייל בהם". 
 
ביום   ג' (11/2 ) בשעה 9:30 בבוקר תתייצב, כאמור, רוז פוסטראנס בדוכן של חברת פלייאיסט בגני התערוכה ותשיר כמה שירים בפני שגריר הפיליפינים בישראל, נציגי פלייאיסט ומבקרים בתערוכה. השירים שתשיר, אגב, יישמרו בסוד עד הרגע האחרון.
 
ג'נרוסו קלונגה, השגריר הפיליפיני, ויריב פישר, מנכ"ל  flyeast  ויו"ר לשכת התיירות ישראל הפיליפינים יעניקו לרוז תעודת כבוד מטעם 'לשכת התיירות ישראל – הפיליפינים' על תרומתה לחיזוק הקשר החם שנוצר בין שני העמים והיותה שגרירה של רצון טוב.
 
בדוכן של חברת פלייאיסט בגני התערוכה, יתארחו בנוסף לרוז: חברות גדולות ומוכרות לקידום תיירות הפנים בפיליפינים, מותג התיירות החדש flymoon – 'המציע לזוגות, שזה עתה נישאו, חליפת' תיור אישית, מושלמת ובלעדית לכל זוג וזוג וחברת  'Sun travel', ענקית בתי המלון מהאיים המלדיביים, משווקת בישראל ע"י Flyeast.
 

Exit mobile version