Site icon IAS

קהילה מקומית יוצרת: פסטיבל המסורתי של שכונת שפירא בת"א, חוזר

בפסטיבל האביב המסורתי של שכונת שפירא. צילום אילן ספירא

עיריית תל אביב-יפו ותושבות ותושבי שכונת שפירא, יחגגו את החג השכונתי בשכונת שפירא, בפסטיבל שכבר הפך למסורת שכונתית, שצמחה כיוזמה של תושבות ותושבים בשכונה, בשיתוף המרכז הקהילתי שפירא וארגונים מקומיים. הפסטיבל נערך זו השנה ה-15 ויפרש על פני יומיים, שלישי-רביעי, 22-21 במרץ 2023, 23:00-16:00 והשנה הוא יצירתי ועשיר באירועים וביוזמות חדשות, פרי רעיונות של עשרות רבות של תושבים ותושבות נלהבים, שהצטרפו להפקת החגיגות בסימן קהילה מקומית יוצרת.

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב- יפו: "פסטיבל אביב חוזר זו השנה ה-15 ברציפות! פסטיבל שכולו חגיגה תרבותית, צבעונית, מגוונת וחדשנית בסימן קהילה מקומית יוצרת. אני שמח וגאה בפסטיבל שכולו יוזמה והפקה של תושבות ותושבי שכונת שפירא, שהאמנים שביניהם הם גם אלה המופיעים בו. אני מזמין את תושבי העיר והציבור הרחב להגיע ולהכיר את רחובות השכונה וליהנות גם השנה מהפסטיבל שכבר הפך למסורת עירונית".

בפסטיבל האביב המסורתי של שכונת שפירא. צילום אילן ספירא

פסטיבל אביב מצטרף למאות אירועי קהילה, שעיריית תל אביב- יפו מקדמת בשכונות בדרום העיר בשנים האחרונות. השנה הפסטיבל יתקיים בסימן "קהילה מקומית יוצרת", שהוא כולו יוזמה, רעיונות של תושבות ותושבי שכונת שפירא, ההופכים את השכונה למרקם קהילתי מגוון, הכולל בתוכו את כל רבדי האוכלוסייה בשכונה זו.

מרכז קהילתי שפירא אחראי להנעת הפסטיבל, ריכוזו ומנווט לשיתופי פעולה בין כל הגורמים בשכונה, לבין התושבים והתושבות שיצרו תוכן מתוך ההון האנושי שהשכונה התברכה בו, כגון: אמנים, ציירים, פסלים, פרפורמנס, מוזיקאים, משוררים כותבים, רקדנים, שחקנים קולנוענים ועוד, והוא הלב של העשייה. במרוצת השנים, פסטיבל אביב צמח להיות אירוע משמעותי וחשוב של העיר תל אביב- יפו. האירוע חוצה גילים ומגזרים, מהווה פלטפורמה אדירה לאמנים ואמנויות מקומיים, ומציע שלל פעילויות מגוונת בתחומי האומנות, קיימות, מוסיקה, תיאטרון ועוד.

Exit mobile version