Site icon IAS

קבוצת HNA הסינית רוכשת מקרן בלקסטון 25% ממניות רשת הילטון

עוד עסקה היסטורית בתחום רשתות בתי המלון העולמית, לאחר שרשת מריוט רכשה השנה את רשת סטארווד ויצרה את רשת המלונות הגדולה בעולם. הפעם זו קבוצת HNA הסינית, שוויתרה על המאבק עם מריוט ברכישת רשת סטארווד ופנתה למתחרה הילטון. כאמור, אתר האינטרנט של רשת מלונות הילטון (Hilton Worldwide Holdings Inc)  פרסם הודעה בה נכתב שהקבוצה הסינית רכשה 25% ממניות הילטון מקרן בלקסטון (Blackstone) תמורת 6.5 מיליארד דולר או 26.25$ למניה. בעקבות העסקה מניות קרן בלקסטון יצומצמו ל-21%. העסקה צפויה להיסגר ברבעון הראשון של 2017.

ההסכם מאפשר לקבוצת HNA למנות שני דירקטורים (אחד מהקבוצה והשני עצמאי) מכלל 10 הדירקטורים של רשת מלונות הילטון. על הקבוצה הסינית הוטלו מגבלות על מכירת או קניית מניות מעבר ל-25% ללא הסכמת הרשת.

"אנו מקדמים בברכה את קבוצת HNA כמשקיע ושותף אסטרטגי לטווח ארוך", אמר כריסטופר ג'יי נאסטה (Christopher J. Nassetta)נשיא ומנכ"ל הילטון. " לקבוצת HNA תיק השקעות (פורטפוליו) רחב של עסקי נסיעות ואירוח בעל רקורד מוכח בענף התיירות. אנו מאמינים שהעסקה תעניק הזדמנויות חדשות לרשת במיוחד בשוק הסיני המתפתח והגדל משנה לשנה".

"רשת מלונות הילטון בעלת מוניטין איכותי של מצוינות תפעולית בענף המלונות העולמי", הוסיף אדם טאן (Adam Tan), סגן יו"ר ומנכ"ל קבוצת HNA . "ההשקעה הזו עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה שלנו לשיפור מעמדנו בתחום ענף התיירות תוך כדי עבודה על יוזמות חדשות למנף את השירות ברמה עולמית".

https://www.youtube.com/watch?v=A1iJxMyCujs

Exit mobile version