Site icon IAS

קאן, שבקוט ד'אזור פותחת שער לתייר הישראלי

משלחת מטעם לשכת התיירות של עיר הקיט קאן – Cannes, שבריביירה הצרפתית (קוט ד'אזור), קיימה היום (ב') מפגש עיתונאים במלון שרתון תל אביב במטרה לקדם את התיירות לעיר הזוהרת .

 

Isabelle Gainche ,מנכ"לית לשכת התיירות ומנהלת שיווק של העיר קאן מדגישה:" על מנת להכיר היטב את העיר קאן חייבים להגיע, לבקר ולגלות את העיר בעצמכם".

 

העיר קאן ממוקמת במרכז הריביירה הצרפתית או כפי שהצרפתים נוהגים לומר קוט ד'אזור- "חוף התכלת". בין מונקו על הגבול האיטלקי במזרח וסן טרופה ( Saint Tropez ) במערב.

 

ניס, בה נמצא נמל התעופה מקבל  את הנוסעים מישראל בטיסות חברות התעופה אייר פראנס (4 טיסות שבועיות), ארקיע (בתקופת הקיץ), ישראייר, מרוחקת 27 ק"מ מהעיר קאן. אפשרות נוספת להגיע לעיר היא דרך טיסה יומית מציריך או מספר רב של טיסות היוצאות מפריז.  נמל התעופה של קאן, Mandelieu מיועד למטוסים פרטיים וממוקם 7 ק"מ ממרכז העיר. 

 

ההגעה מניס לקאן אפשרית באמצעות מונית, רכבת TGV  (ארבע  שעות מפריז ושעתיים מאזור פרובנס), רכב פרטי או מסוק (שכיח באזור ועולה כ-135 אירו לכוון) .

 

בקאן פועלים 130 בתי מלון ובתי מגורים – Residence הכוללים כ-8000 חדרים במחירים המתאימים לכל כיס, מדגישים האורחים:" קאן היא לא רק לעשירים". 3100 חדרים במלונות של 4 או 5 כוכבים, 2800 חדרים במלונות של 2 או 3 כוכבים ו-2100 חדרים בבתי מגורים המתאימים במיוחד למשפחות. רשתות בתי מלון הנמצאים בקאן: Accor,Barriere, Grand Hyatt, Intercontinental,Marriott, Radisson Blu.

 

העיר קאן ידועה בעיקר הודות לפסטיבל הקולנוע המפורסם המתקיים מידי שנה (כבר 68 שנים) בחודש מאי ופוקדים אותו כוכבי קולנוע ידועים. האירוע נחשב לאחד מהמתוקשרים בעולם אחרי האולימפיאדה והמונדיאל במספר העיתונאים ותחנות הטלוויזיה המגיעות לסקר את האירוע.

 

בנוסף, קאן ידועה גם כמקום רומנטי, אידיאלי ופופולארי עבור ליל כלולות וירח דבש. זוגות רבים שמחים להתחיל את חייהם המשותפים "ככוכבים" במקום קסום לאורך חוף התכלת.

"שופינג"- קאן היא גן עדן אמיתי לחובבי הקניות.  חנויות מותגים יוקרתיים נמצאים לאורך רחוב La Croisette, "קניון של מותגים". האורחים מקאן ממליצים בחום לרכוש מוצרים אותנטיים מקומיים הנמצאים בחנויות הקטנות הפזורות בעיר.

 

במהלך חגי ישראל: פסח, חנוכה וראש השנה, קאן היא מקום אידיאלי לחופשות משפחתיות, גם כאשר העונה אינה מתאימה לרחצה בחוף הים קיימות פעילויות רבות בטבע (מרכז ייצור דבש מקומי), ספורט רכיבת אופניים, אתר Marineland ב- Antibes נמצא 15 דקות מהעיר) בו ניתן לצפות במופעי לווייתנים, דולפינים, כלבי ים, כרישים ועוד.

 

מופעים, פסטיבלים ואירועים רבים מתקיימים בעיר קאן בכל עונה ולכל גיל, מילדים ועד לגיל הזהב. אתרי ספא וסלוני טיפוח הפכו לחלק בלתי נפרד מחוויית החופשה ונמצאים כמעט בכל מלון בעיר. קאן ידועה בטיפולי "טלסוטרפיה" המבוססים על מרכיבי הים וסביבתו.

 

קאן נחשבת למרכז קולינרי ידוע שבו לא מעט מסעדות בעלות כוכבי מישלן אך גם מסעדות קטנות וטיפוסיות שיהפכו את החופשה לחוויה בלתי נשכחת. המוצרים הטריים המקומיים לצד דגים ופירות ים המגיעים מידי יום לשווקים הופכים כל ארוחה לחגיגה.

 

קאן נחשבת גם למרכז לפעילויות ספורטיביות. ראש העיר עצמו אצן מרתון ודואג לקיים בעיר פעילות ספורטיבית ענפה כמו רכיבת אופניים, טניס, גולף (8 מגרשי גולף מסביב לעיר), תחרויות מרתון ועוד.

 

דבר חשוב המאפיין את האזור הוא השילוב המדהים בין ים והרים, האפשרות בתקופה שבין דצמבר לאפריל לגלוש בהרים בבוקר ולסיים את היום במסעדה או בית קפה לאורך חוף הים. אוטובוסים בעלות של  4 אירו בלבד יובילו אתכם ישירות לאתר סקי קרוב בנסיעה האורכת שעה וחצי. שירות מסוק פרטי – Azur Helicoptere מקיים טיסות בין קאן לאתרי הסקי. הטיסה אורכת כ-20 דקות.

 

קאן היא גם מרכז עסקים עולמי בו נמצאים משרדי חברות מובילות כמו אמדאוס, אייר פראנס, טויוטה ורבות אחרות.

 

לגברת Isabelle Gainche התלוו גב' Laure Toma – Auneau, אחראית על קשר עם סוכני הנסיעות ומקיימת סיורים לימודיים באזור וד"ר Frank Chikli , סגן ראש העיר של קאן ורופא רדיולוג, יהודי במוצאו שריגש את הנוכחים בנאום נלהב בשפה העברית והזמנה לכל תייר ישראלי:"קאן היא בית לכל ישראלי המעוניין לבקר בה. אני מזמין אתכם באופן אישי".

Exit mobile version