Site icon IAS

צ'כיה: נרשם גידול במספר המבקרים הישראלים

משרד התיירות הצ'כי פרסם בימים אלה את הנותנים הסטטיסטיים המראים כי ישראל עומדת בראש רשימת נתוני צמיחת המבקרים ב-2016  וכי יותר ויותר ישראלים בוחרים לבלות את החופשה שלהם ברחבי הרפובליקה הצ'כית. נכון למחצית הראשונה של 2016 נרשמה עלייה של כ-27.4% וכפי שנראה עד כה, המספרים בסיכום השנתי יהיו אף גבוהים יותר.

בשנה שעברה התיירים מישראל אף מוקמו במקום השני המכובד אחרי התיירים מארה"ב מבחינת מספר הלינות בצ'כיה וברשימת עשר המדינות המובילות מבחינה זאת ונראה שהשנה גם המגמה הזאת תמשך. נתוני רשות שדות התעופה לחודש אוקטובר 2016 מראים גם הם עלייה שנתית של כ- 18.7% בתנועת הנוסעים בקווים מת"א לפראג.

בעקבות ההתעניינות הרבה, משרד התיירות הצ'כי החליט להתמקד השנה אף יותר בשוק הישראלי ולהגדיל את פעילותו. המשרד בשת"פ עם השגרירות של הרפובליקה הצ'כית בישראל וחברת אל על/UP יערוך בסוף החודש (30/11) אירוע משמעותי ומושקע אליו יוזמנו סיטונאי וסוכני נסיעות ישראלים נבחרים ובמסגרתו יוכלו להיפגש לראשונה עם משלחת מכובדת של כ-20 מאנשי וספקי התיירות הגדולים בצ'כיה ביניהם: סיטונאים מובילים, ראשי ומנהלי רשתות מלונות, ראשי הספא, מנהלי אתרי טבע וספורט אתגרי, אטרקציות תיירותיות, פארקים למשפחות כו'. 

מוניקה פלטקובה – מנהלת משרד התיירות הצ'כי: "אני שמחה לראות את העלייה הגדולה והמתמשכת במספר המבקרים הישראלים ברפובליקה הצ'כית. השוק הישראלי מאד חשוב לנו ואנו מאמינים בפוטנציאל הרב הטמון בו למספר מבקרים גדול ומשמעותי אף יותר. הרפובליקה הצ'כית מציעה לישראלים, מגוון עצום של אפשרויות לטיול ולחופשה הטובה ביותר המתאימה לכל גיל וסוג עניין. בשנת 2017 אנו מזמינים את המטיילים לגלות גם את הברוק הצ'כי "דרך כל החושים" – לחקור את היופי והאושר בסגנון הברוק הבא לידי ביטוי בנופים תרבותיים קסומים,  אתרים מסתוריים וארכיטקטורה מרהיבה".

 

 

Exit mobile version