רשת המלונות פתאל, תעלה השבוע בקמפיין רחב-היקף, בו תעדכן את מיתוגה ואת השפה התקשורתית כרשת בינלאומית ישראלית. המיצוב החדש יהיה תחת הכותרת 'פתאל- בית של מלונות בארץ ובעולם' במטרה להטמיע את התפישה של הרשת כבית אחד, המציע מגוון סגנונות אירוח במספר יעדים בארץ ובעולם.
לרשת פתאל 170 מלונות ב-17 מדינות, ביניהן גרמניה, ספרד, הולנד, איטליה, פולין, אנגליה, אירלנד, סקוטלנד, בלגיה והעיר הקפריסאית פאפוס. המלונות באירופה משתייכים למותגים לאונרדו ו-NYX של פתאל. הם ממוקמים במרכזי הערים ופונים לתיירים, אנשי עסקים וזוגות.
הבחירה במסר המעודכן "פתאל- בית של מלונות בארץ ובעולם", מחזק את תפישת הרשת על העולם המודרני, בו החופשה מתחילה באפשרויות הבחירה, ובהתאם מציעה מגוון רחב של סטנדרטים וסוגי אירוח, במקומות שונים בעולם, כך שכל אחד יכול לבחור את החופשה המתאימה לו.
מסע הפרסום אשר יעלה השבוע, צולם במהלך החודש בשלל מלונות הרשת במקומות שונים בישראל ובאירופה, במטרה להעביר את מסר הרב-גוניות של הרשת ולהציג את המותג "פתאל" כרשת ישראלית הפועלת בארץ ובעולם.
הקמפיין יעלה לאוויר בטלוויזיה, לצד פרסום באתרי האינטרנט, יוטיוב וברשתות החברתיות, כשהוא מלווה בשפה התקשורתית החדשה של הרשת. עלות ההשקעה במיתוג החדש ובקמפיין נאמדת ב- 4 מיליון שקל.
החברה נערכת להנפקת ענק
נדב פתאל, מנהל חטיבת השיווק של הרשת מסר כי נדרשה יצירת זהות ושפה משותפת בין כל המלונות, ומכאן המסר של הקמפיין. "ירידה לפרטים היא קריטית לחוויית האירוח ולכן כרשת, אנו דואגים שבכל מלון תורגש תפישת המותג, שבבסיסה העובדה שלכל אורח, בכל תקציב ובכל מקום, מגיע אירוח באהבה לחוויה מושלמת".
כחלק מהמהלך והרצון להנגיש את מלונות פתאל באירופה לישראלים, ניתן מעתה לקבל מידע על המלונות ולהזמין חופשות באופן ישיר מאתר הרשת https://www.fattal.co.il/.
בסמוך להשקת הקמפיין והשפה התקשורתית החדשה, חונכת בימים אלו הרשת את מעבר מטה החברה למשכנם החדש במגדלי אלון בתל אביב. המשרדים החדשים משתרעים על פני 1400 מ"ר ועלות המעבר מוערכת ב-25 מיליון שקלים.
קמפיין הטלוויזיה יעלה ב-24.1.18 בערוצים 12, 13, 14, 9 ובאתרי האינטרנט.
קבוצת פתאל שבשליטת דוד פתאל, נערכת להנפקת ענק בבורסה לפי שווי של 3.5–4.5 מיליארד שקל. בחודש שעבר רכש פתאל הסכמי ניהול ושכירות ב-36 מלונות בכ-120 מיליון ליש"ט