Site icon IAS

פרס חוות-דעת אורחים של Booking למלון PUBLICA

"המסירות, אהבת המקצוע ללא גבולות והעבודה הקשה של צוות המלון, היא זו שהביאה להענקת הפרס". כך נכתב בנימוקי הבחירה במלון PUBLICA ישרוטל, שזכה בפרס חוות דעת האורחים לשנת 2017 של אתר Booking.com עם ציון כולל של 9.2 מתוך 10.

מלון  PUBLICA ישרוטל, שנפתח באוגוסט האחרון בכניסה להרצליה פיתוח ובצמוד למתחם ההייטק בעיר – מנוהל על ידי רשת ישרוטל כחלק ממותג ה- Autograph Collectionשל חברת Marriott. המלון מציג קונספט חדשני הפורץ את הגבולות המסורתיים המתקיימים בדרך כלל בין אורחי המלון לאנשי העסקים ותושבי האזור, ומציע תרבות אירוח משולבת אשר מאפשרת, בהשראת דור המילניום, אינטראקציה עסקית ותקשורת בינאישית אמיתית ביניהם. משפט המפתח: PEOPLE MEET PEOPLE.

אורחי המלון נהנים ממגוון שירותים, ביניהם בר ובריכה על גג המלון, חלל עבודה משותף ומועדון ספורט ואגרוף. בנוסף, נפתחה לאחרונה במתחם המלון מסעדת Greco היוונית.

עופר אגמי, מנכ"ל המלון, ברך על הזכייה ואמר: "אנו גאים ושמחים על קבלת הפרס החשוב עבורנו. מלון PUBLICA ישרוטל שנפתח רק לפני מספר חודשים, כבר זוכה לביקורות מפרגנות מאורחי המלון, כפועל יוצא מחוויית אירוח ייחודית, התואמת את הדור החדש של אנשי העסקים והנופשים ברחבי העולם".

מילגות מטעם ישרוטל ואוניברסיטת בן גוריון ללימודי טבחות

ואילו רשת מלונות ישרוטל ואוניברסיטת בן גוריון הודיעו על שיתוף פעולה בקורס ללימודי אומנות הבישול סוג 1 שיתקיים בקמפוס אילת. זאת על רקע המחסור ההולך וגובר במקצוע הטבחות בענף המלונאות. במסגרת שיתוף הפעולה, הסטודנטים יתקבלו לעבודה עם תחילת הלימודים באחד ממלונות הרשת באילת, יקבלו מימון מלא של הלימודים וכן מענק מחיה חודשי של 1,000 שקלים במהלך הלימודים, עם התחייבות לעבוד ברשת ישרוטל.

הקורס יתנהל באווירה צעירה ויכלול לימודים עיוניים, לצד התנסות מעשית בהכנה ובבישול של מגוון תפריטים מהמטבח הקלאסי והישראלי. במסגרת תכנית הלימודים, ייפגשו הסטודנטים עם השפים המובילים ברשת ויזכו להעברת תכנים קולינריים על ידם. בנוסף, הסטודנטים יחוו במהלך הקורס התנסות באירועי יוקרה וכנסים גדולים.

לדברי ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה החדש עם אוניברסיטת בן גוריון, בקמפוס אילת. כיום קיים מחסור בטבחים בענף המלונאות, ולכן החלטנו למנף את הנושא ולקדם שיתוף פעולה עם בית הספר למלונאות ותיירות של אוניברסיטת בן גוריון. אנו מקווים שחיילים משוחררים וצעירים רבים המעוניינים להשתלב בעולם הקולינריה יגיעו לאילת ללמוד, להתנסות ולעבוד באחד ממלונות הרשת".

Exit mobile version