Site icon IAS

פלייאיסט משיקה את פליימון

מתלבטים לאן לנסוע בירח הדבש? flyeast- חברת התיירות למזרח, משיקה מותג המתמחה בחופשות ירח דבש וחופשות רומנטיות בשם:flymoon. 

 

הרעיון מאחורי המותג החדש הוא לתפור 'חליפת' תיור אישית, מושלמת ובלעדית לכל זוג וזוג, כדי להתאים חבילה רומנטית בלתי נשכחת.

 

לדברי יריב פישר, מנכ"ל חברת flyeast:"מגיעים אלינו זוגות לקראת החתונה, שחשים מצוקה ובלבול. הם מצפים לחוויה מושלמת ומהנה, לא פחות מאירוע החתונה.עד כה מכרנו רק טיסות ומלונות, אך הבנו שכל זוג רוצה גם משהו שהוא רק שלו. זוג אחד רוצה ירח דבש שכולו בטן גב, זוג אחר רוצה אקסטרים ואחר ירצה שילוב של השניים. יש לעיתים ויכוחים וההתלבטויות של זוגות בהתהוות אליהם אנו נחשפים ללא הרף בעניין קביעת תכני הנסיעה".

 

" לאור כל זאת החלטנו להמציא מותג חדש: flymoon.  הזוג יפגש באופן אישי עם 'מפיק' ירח הדבש האישי שלהם, כדי שיגשים עבורם את כל רצונותיהם בחופשה- משלב בחירת היעד, הנסיעה לשדה התעופה, הטיסה והבילוי בחו"ל: בתי המלון, המסעדות, הטיולים ועוד. בשלב זה,מדובר בחבילות ירח דבש לתאילנד, למלדיבים,לסרילנקה ולפיליפינים. בהמשך נתקדם ליעדים נוספים", הוסיף יריב.

 

מה תכלול החבילה? חבילה לתאילנד לדוגמא: עם סגירת ההזמנה, הזוג יקבל לביתו בקבוק יין איכותי. ביום הטיסה, מונית או לימוזינה, תאסוף את בני הזוג מביתם לשדה התעופה. הם יקבלו תיק פינוקים לטיסה, הכולל: כרית, כיסוי עיניים, ועוד. בשדה התעופה בן גוריון,יתפנקו בטרקלין 'דן', ויהנו מארוחת בופה, שתייה ומקום מנוחה. גם בטיסת ההמשך יוכלו בני הזוג להיכנס לטרקלין בשדה התעופה ולהירגע לאחר טיסה ארוכה. בעת ההגעה ליעד הסופי, תאסוף מונית אישית את בני הזוג למלון. יצפה להם חדר מאובזר בבקבוק יין, סלסלת פירות ומגבות אישיות. בתי המלון שנבחרים לחבילת ירח הדבש מפנקים במיוחד ובני הזוג יהנו מהסעות במוניות, ארוחה אישית בחוף הים ועוד.

 

מחירים לדוגמא:

 

 20 יום, 18 ימי טיול- 7600$ לזוג.

 23 יום , 20 ימי טיול – 8500$ לזוג
שתי החבילות משלבות את האיים , צפון תאילנד, וכוללות הכול : טיסות בינלאומיות, טיסות פנים, מלונות ברמה 4-5 כוכבים, אטרקציות, טיולים והפתעות.

 

 לדברי אודי קובו,  אחראי תחום חופשות רומנטיות ב- flyeast: לאחרונה חזרתי מטיול ירח דבש, והבנתי את הצורך העז ביד מכוונת בטיול  כל-כך רגיש. מדובר במהפכה מכיוון שכרטיס טיסה מביא את הזוג ליעד אך לא מעניק חופשה מושלמת. אני וצוות הסוכנים במחלקה, נלווה כל זוג מרגע הפגישה האישית, דרך בניית תכני הטיול ובזמן אמת לכל אורך ירח הדבש. לכל רצון, מחשבה ובקשה אנו נהיה  זמינים עבורם 24/7 כדי שהם יתמקדו אך ורק הנאה".

 

Exit mobile version