Site icon IAS

פועלים אקספרס תנפיק כרטיס פלייקארד פרימיום של אל על

פלייקארד מקנה צבירה אוטומטית של נקודות הנוסע המתמיד ביחס ההמרה הטוב בישראל. צילום יח"צ

פועלים אקספרס מקבוצת ישראכרט, המנפיקה הבלעדית של כרטיסי אמריקן אקספרס בישראל, חתמה עם אל על הסכם התקשרות בעניין הנפקה ותפעול של כרטיסי אשראי ממותגים לחברי מועדון הנוסע המתמיד של החברה מסוג פרימיום לתקופה של שבע שנים עד ה-1 בספטמבר 2026.

לפי ההסכם, פועלים אקספרס בע"מ תנפיק כרטיס אמריקן אקספרס פלייקארד פרימיום ללקוחות בנקאיים וחוץ בנקאיים. כרטיס אשראי ממותג פרימיום יונפק ללקוחות יוקרה אשר עומדים בתנאי זכאות מתאימים, ויקנה למחזיק הכרטיס הצעת ערך ייחודית ועדיפה באמצעות מגוון הטבות, המבוססות רובן על היקף הפעילות בו ומקנה צבירה אוטומטית של נקודות הנוסע המתמיד ביחס ההמרה הטוב ביותר בישראל.

מושבי פרמיום אקונומי במטוס אל על 787. צילום יח"צ

עידו עלמני, מנהל פעילות כרטיסי אמריקן אקספרס בישראל: "אמריקן אקספרס ככרטיס האשראי היוקרתי המוביל בישראל, מעניקה הצעות ערך מגוונות הפונות לקהלי הפרימיום, בדגש על תחומי התעופה ותיירות, לייפסטייל ותרבות. שיתוף הפעולה ההדוק בין החברות, נועד לשרת את לקוחותינו המשותפים ומאפשר לנו להציע ללקוחות כרטיס פלייקארד פרימיום כך שימשיכו ליהנות מהצעת התעופה היוקרתית והמובילה בישראל, בשילוב עם יתרונות שירות הפרימיום שמציעה החברה ומגוון הצעות ערך ייחודיות בארץ ובעולם".

רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט, הוסיף כי המשך שיתוף הפעולה עם אל על, חברת התעופה הלאומית והמובילה בישראל, יסייע לשמר את הצמיחה של מותג אמריקן אקספרס בתחום הפרימיום "ויחזק את מעמדה כחברת כרטיסי האשראי המובילה בישראל".

כתבה קודמת: אל על מחדשת את השת"פ עם אמריקן אקספרס

Exit mobile version