Site icon IAS

פולין מציגה מדיניות תומכת ומזמינה את הישראלים לבקר במדינה

קרקוב היפייפיה. צילום באדיבות לשכת התיירות של פולין, PTO

בעוד שמדינות רבות בעולם מטילות סנקציות על ישראל וחלקן אף סגרו את שעריהן בפני ישראליים (המלדיביים), פולין מציגה מדיניות תומכת כבר מתחיל הלחימה ובימים אלו הגדילה לעשות ובחרה להשקיע בקמפיין פרסומי שעלה בארץ לעידוד התיירות מישראל. הקמפיין הדיגיטלי היה ארצי ובתל-אביב הושקע גם תקציב בפרינט.

בחודש האחרון חלה התאוששות במספר היוצאים לחו"ל והמספרים עולים בצורה ברורה. על פי נתוני רשות שדות התעופה, ביום ראשון, ה-28 בינואר עברו בנתב"ג כ-26,200 נוסעים – המספר הנוסעים הגבוה ביותר מאז פרוץ המלחמה. הישראלים שיוצאים לחו"ל נוטים לבחור ביעד ידידותי, שמעניק תחושת ביטחון. פולין הוגדרה כאחת המדינות הבטוחות לישראלים לאור תמיכתה העקבית בישראל ולאור העובדה שלא נצפו בה הפגנות אנטי-ישראליות או גילויים אנטישמיים.

כוכבי הרשת דניאלה דואק (מעל 500 אלף עוקבים) וטל רביבו. נבחרו להוביל את הקמפיין של לשכת התיירות של פולין. דואק ביקרה והצטלמה לקמפיין בוורשה, קריניצה זדרוי וקרקוב. צעד זה של לשכת התיירות של פולין לבחור דווקא בימים אלו בפרסונות מישראל לרבות בצוות הפקה ישראלי מחדד עוד יותר את תמיכתה בישראל.

לשכת התיירות של פולין השכילה לזהות את הפוטנציאל הטמון בעבודה עם ישראל והחליטה ב-2023 לפתוח לראשונה משרד בארץ ולהציב בו נציגה באופן קבוע. דורוטה זדרוזנה, נציגת לשכת התיירות הפולנית בישראל, מסרה:

"בימים אלה יותר מתמיד הבחירה שלנו לעלות עם קמפיין מהווה, בעיני, גשר של אמפתיה בין שתי המדינות. פולין עמדה לצד ישראל לאורך כל התקופה וכשאר שקלנו אם לעלות עם קמפיין פרסומי ידענו שזה ידרוש רגישות מיוחדת ולכן לפני הכל התעקשנו על עבודה עם צוות ישראלי והעבודה הצמודה עם טרהנובה. מטרת הקמפיין היתה להעביר מסר של סולידריות והזמנה חמה ופתוחה לתיירים מישראל. ההחלטה להשקיע בקמפיין דווקא בימים אלו מבטאת את המחוייבות והקשר החם בין המדינות כאשר המטרה העיקרית שהצבנו לנגד עינינו היא להעביר מסר לישראלים שתמיד יש לנו, לפולין, הזמנה פתוחה עבורם."

Exit mobile version