Site icon IAS

ערב גורמה יווני

אוכל משובח , מוסיקה יוונית והרבה מאוד אוזו איכותי הוא בסיס טוב לערב גורמה יווני שמח וחם, שערכו לשכת התיירות של יוון, רשת מלונות Aldemar ,שגרירות יוון בשיתוף המרכז לתרבות יוון בישראל, במסעדת התרנגול הכחול, בניצוחו של השף שאול בן אדרת.

ביקס קונסטנטינוס (Bikas Konstantinos )  שגריר יוון בישראל : " אני גאה לייצג את ארצי יוון , כאשר היחסים בין שתי המדינות מצוינים. הגענו השנה למצב בו כמעט 10% מכלל תושבי ישראל בילו את חופשתם בארצנו. יש הרבה דברים משותפים בין שתי המדינות, כמו תרבות, ים , צבעי הדגלים. מטרת הערב להציג את המטבח היווני ולקדם את התיירות ואנו מצפים לקיץ פורה במיוחד . ישראל היא מדינה מאוד מרשימה בעיני מריה רעייתי ובעיני. יצרתם מדינה חזקה וגדולה וזה אומר הרבה על ישראל".

מיכאל טרזיסמפסיס (Michail Terzimpasis ) מנהל לשכת התיירות היוונית בישראל בשלוש השנים האחרונות ולפני חזרתו ליוון אמר:" כבוד גדול לי להיות אתכם היום, אנשי תיירות ועיתונאים. זו השנה השנייה שהצלחנו לארגן את האירוע הנהדר . אם אנחנו שואלים מדוע הישראלים כה אוהבים את יוון ? התשובה היא האוכל היווני וליבם של תושבי המדינה שמעניקים הרגשה ביתית בקרב המבקרים ביוון."

חני סובול, מנכ"לית התאחדות יועצי התיירות בישראל, העניקה שי למיכאל טרזיסמפסיס בשל פועלו ועזרתו המיוחדת בקיום האירוע השנתי של חברי ההתאחדות באתונה השנה.

וסיליס פרגולאקיס (Vassilis Fragoulakis)מנהל מכירות של רשת מלונות Aldemar הגיע עם 2 שפים, שאחד מהם זכה לאחרונה להיכנס לספר השיאים של גיניס לאחר שהכין 20 טון של סלט יווני. האורח מיוון אמר:" יש לנו בתי מלון מאוד מרשימים ביוון באזור הפולופונס, כרתים וברודוס. אנחנו פה בשל האירוע שאנחנו עורכים כבר 8 שנים ברציפות ונקרא Sympossio מילה שמשמעותה, ליהנות יחד. אנחנו משווקים את יוון דרך המטבח."

צפו בסרטון:

Exit mobile version