Site icon IAS

עמותת זמן גליל מערבי חוגגת את חודש יולי-ארט עם 44 אירועים

חוגגים את יולי ארט. צילום ענבל אורלב

אמנות יכולה להגיע בשלל דרכים וצורות. בפיסול, צילום או ציור, בריקוד, תיאטרון ושירה, וגם בצלחות מנות, בהכנת שוקולד או בטיול בטבע. עמותת זמן גליל מערבי תיתן ביטוי לכל סוגי האמנות האלו ועוד הרבה יותר, עם "יוליארט", שחוגג השנה 6, וחוזר גדול מתמיד, עם לא פחות מ-44 אירועים שיתפרשו על פני חודש יולי.

אירוע הדגל של יולי ארט הוא שבת גלריות, שתתקיים ב15.7 ובה אמני הגליל המערבי יפתחו את הבתים והגלריות שלהם לקהל הרחב, ללא תשלום! 11 אמנים וגלריות ישתתפו, ויאפשרו להכיר מגוון של אמנים גלילים ביום אחד, עם מרחקי נסיעה קצרים בין המקומות. בגלריות השונות יתקיימו מפגשי אמן, הדגמות, סיורים מודרכים ועוד.

אירוע מיוחד נוסף, שגם יחתום את החודש, הוא קונצרטיול בעכו העתיקה. מורות הדרך אבירמה האריס ואיילת בר מאיר, ידריכו טיול המשלב את עולמה הרוחני, האדריכלי וההיסטורי של העיר הישנה בעכו. על הפן האומנותי יהיו אחראים הזמרת תמר שאוקי, ושראל הכהן, שילווה בקאנון. השניים למדו יחד במחלקה למוזיקה מזרחית באקדמיה למוזיקה בירושלים (תמר הייתה הזמרת היהודייה הראשונה במחלקה) ומאז הופיעו יחד עם כמה ממיטב הזמרים בארץ.

יותר מהכל, יולי ארט הוא הזמן של האמנים המקומיים. במהלך החודש יהיה ניתן לבקר בהמון סדנאות, תערוכות ומפגשי אמן, עם ציורים, פסלים ויצירות נוספות בזכוכית, ברזל, עלים מן הטבע, קרמיקה, חוטי ברזל ועוד שלל חומרים.

ביולי ארט, גם אוכל הוא אמנות. שני טקסי חתונה מסורתיים יתקיימו, שיחגגו את התרבות, המוזיקה, וכמובן את האוכל של חגיגות החתונה השמחות. במסעדת נור יתנו הצצה לטקס החתונה הדרוזי, ובבית אלפראשה תוכלו לראות (ולטעום) כיצד נראית חתונה עכואית אמיתית. בנוסף תוכלו להכיר את הקשר בין האוכל לצלחות עליו הוא מוגש, להגיע לסעודות עם נגנים בהופעה חיה ועוד.

במהלך יולי יתקיימו גם הופעה של אלון עדר בסלון מלכה, סיורים מודרכים של מורי הדרך המקומיים המשלבים טבע ואומנות, פעילויות לכל המשפחה והמון שיתופי פעולה בין האמנים ועסקי התיירות הגליליים.

יוליארט – במהלך כל חודש יולי ברחבי הגליל המערבי

לפרטים מלאים על כל האירועים, באתר עמותת זמן גליל מערבי: לחצו כאן

קישור לרכישת כרטיסים: לחצו כאן

Exit mobile version