חברת הסייבר גארדיקור הביאה לביקור של שבוע בישראל את עובדיה החדשים מצפון אמריקה ואירופה לסיור, שכלל את אתרי התיירות והמקומות הקדושים בירושלים, היכרות עם אנשי החברה בישראל ובילויים במסעדות ובברים שבחוף תל אביב.
התוכנית, שנקראת The Guardicore Experience, היא טבילת האש הראשונה של העובדים בחברה במטרה לחשוף בפניהם את הד.נ.א הישראלי. לדברי אילן שטרן, סמנכ"ל משאבי האנוש של גארדיקור שליווה את הביקור, הרעיון הוא שכדי להצליח בחברה צריך יותר מאשר ידע מקצועי ולהבין את החוויה והחיבור הישראלי החזק של החברה. הביקור כולל חלקים לימודיים של עולם הסייבר מזוויות התוקף והפתרונות הזמינים לחברות והמקום של גארדיקור במערך הזה, הכרת צוות החברה ולצד זה הבנה של ישראל, התרבות שלה והערים המרכזיות בה. התוכנית מוכיחה את עצמה בשביעות רצון גבוהה של העובדים, תחושת שייכות וגיבוש גם של אנשים שעובדים במקומות שונים בעולם.
חברת גארדיקור פיתחה טכנולוגיית אבטחת מידע למרכזי מחשוב וחוות שרתים המאפשרת זיהוי של מתקפות סייבר בזמן אמת ומניעתן. החברה הוקמה על ידי דרור סלעי, פבל גורביץ' ואריאל צייטלין וגייסה 110 מיליון דולר. החברה מעסיקה 155 עובדים בישראל, ארה"ב, קנדה, ברזיל, מערב אירופה ואוקראינה ומגייסת עובדים נוספים.