Site icon IAS

סרט אינטראקטיבי לעידוד התיירות הנכנסת לישראל

שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו הציג ביריד התיירות  IMTM טכנולוגיות חדשניות בהן משתמש המשרד לשיווק התיירות לישראל: היום עלה לאוויר סרט אינטראקטיבי לעידוד התיירות הנכנסת לישראל, בו יכול הגולש לבחור את הדרך בה הוא מטייל בארץ, בהתאם להעדפותיו. הגלישה בסרט מעוררת אצל הגולש מעורבות אישית ומגבירה את התעניינותו ובכך מאפשרת לו לחוות את ישראל בצורה המרגשת אותו באופן אישי.

 

 

בסרט נעשה שימוש בפלטפורמה ייחודית של חברת אינטרלוד המתמחה ביצירת סרטים אינטראקטיביים. חברת אינטרלוד זכתה לאחרונה במקום ראשון ברשימת הקליפים הטובים לשנת 2013, שפרסם מגזין טיים עבור הקליפ לשירו של בוב דילן "Like a Rolling stone".

 

הסרט מזמין את הגולש לבחור באחת משלוש דמויות שיובילו אותו למקומות בהם הוא מעדיף לטייל – מורה דרך המתמקד בדת היסטוריה ותרבות, אשת חברה המתמחה בסגנון חיים, או צעיר הרפתקני. כל אחת מהדמויות לוקחת את התייר לסיור בארץ, שבמהלכו הוא יוכל לבחור את המקומות המועדפים עליו לביקור.

 

הסרט מציע 33 צמתי בחירה ו-72 מסלולים שונים. בסיום הסיור האינטראקטיבי, ניתן לפרסם את הסרט אותו בחר ויצר הגולש, בדף הפייסבוק או בחשבון הטוויטר. משרד התיירות יקדם את הסרט ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות במטרה לעודד את התיירות לישראל ואת תדמיתה של ישראל כיעד מעניין, אטרקטיבי ומודרני.

 

והוא הוצג לראשונה ביריד IMTM ע"י שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו. כמו כן ניתן להוריד את הסרט חינם מהאפ-סטור עבור אייפד ואייפון – תחת השם  IntourIL

 

הסרט הופק על ידי אגף פרסומים ושיווק אלקטרוני במשרד באמצעות חברת סער פרומרקט על ידי ג'ימיני הפקות, ונבנה, כאמור, על גבי הפלטפורמה של חברת אינטרלוד המתמחה ביצירת סרטים אינטראקטיביים. עלות ההפקה 687,000 ₪. 

 

שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו: "הסרטון הזה הוא צעד משמעותי במסגרת תכנית כוללת, שמטרתה להגיע לקהלים נרחבים ומגוונים ברחבי העולם. יש לישראל כל מה שתייר יכול לבקש, ומטרתנו הינה להמחיש זאת באופן הטוב ביותר"

 

לצפייה

Exit mobile version