Site icon IAS

סקי.קום מגייס 12 ברי-מזל לתעד את חוויותיהם במדרונות הסקי

עונה ארוכה מצפה לגולשי הסקי באירופה. צילום Depositphotos

זו השנה השנייה ש-Ski.com, הספק הגדול ביותר של חופשות סקי בצפון אמריקה, מחפש חובבי שלג כדי לטייל ברחבי העולם, לגלוש במורד כמה מההרים המפורסמים ולתעד הכל למדיה החברתית כחלק ממשרה חלומית. בשנה שעברה הם הסתפקו במועמד אחד. השנה הם מחפשים 12.

"בסתיו שעבר קיבלנו כמעט 1,200 סרטוני וידיאו וקהילה מאוד נלהבת שנוצרה ברשת לתמיכה במועמד", שיתף דן שרמן, מנהל השיווק הראשי של Ski.com. "השנה, במקום להעסיק אדם אחד, אנו מחפשים כעת מועמדים למלא 12 תפקידים שבמהלכם יבקרו בשישה יעדים מדהימים, תוך קבלת מוצרים ושירותים מקבוצת השותפים שלנו."

מנסיון השנה שעברה, התפקיד כרוך בהרבה עבודה קשה כמו שהות בכמה מהמלונות המפוארים ביותר בעולם, אכילת הרבה גבינות, ויותר מדי צחוקים על פסגות ההרים.

12 האנשים שיישכרו לתפקיד השנה יחוו את אחד מששת היעדים הבאים במהלך חורף 2020: אספן סנומאס, קולורדו; ג'קסון הול, וויומינג; ביג סקיי, מונטנה; באנף ואגם לואיז, אלברטה; שאמוני, צרפת; ניסקו, יפן.

בתמורה לכך שיחוו את ההרפתקה ויתעדו את נסיעתם, כל מגויס חדש של Ski.com יפוצה בחוויית נופש VIP בתשלום הכוללת הוצאות בסך 2,000 דולר, טיסות ביונייטד איירליינס, ציוד מגופים שונים כולל מצלמת GoPro, תחזיות מותאמות אישית מ-OpenSnow ועוד. זאת לצד ההזדמנות להציל את השלג האמריקני באמצעות Protect Our Winters – ארגון המוקדש לחינוך חובבי טבע על שינויי האקלים.

חושבים שיש לכם מה שצריך כדי למלא את התפקיד? על פי Ski.com על המועמדים האידיאליים להיות "בעלי רצון רציני לנסוע לכמה מיעדי ההרים המדהימים ביותר על פני כדור הארץ, הם חייבים להיות מסוגלים לגלוש במגלשי סקי ו/או סנובורד לפחות ברמה בינונית-מתקדמת והם חייבים לאהוב את פעילות האפרה-סקי – זו שלאחר שעות הגלישה – להתערבב עם המקומיים ולתעד את חוויות הנסיעה שלהם. "

כדי להגיש מועמדות, על המתמודדים לבחור את היעד האידיאלי עבורם ולהגיש סרטון בקשה של 90 שניות עד ה-29 באוקטובר 2019, המסביר מדוע הם המועמד המושלם ומה משך אותם ליעד. מכיוון שיהיו שני אנשים שחווים כל יעד, Ski.com מעודד – לצד הגשת הצעה אישית – גם כזו של צוות בן שני מתמודדים.

קישור להגשת מועמדות

Exit mobile version