Site icon IAS

ספארי קומפני מציעה חופשה חלומית בחנוכה

חברת התיירות Safari Company (ספארי קומפני), המתמחה בתכנון והפקת חופשות וטיולי ספארי באפריקה, מציעה חבילה של 9 ימים (8 לילות) בחודשים נובמבר ודצמבר, כולל בחג החנוכה הקרוב –  הכוללת חוויית ספארי אולטימטיבית של 2 לילות קמפינג במחנה אוהלים מפנק בלב שמורת הסרנגטי המגוונת והנדירה ו-2 לילות לינה בחוות קפה בטנזניה, וכן נופש של 4 לילות באי הטרופי זנזיבר.

 

"טנזניה היא יעד הספארי העשיר ביותר באפריקה. למעלה מרבע משטחה של טנזניה מוגדר כשמורות טבע המהוות בית לריכוזי בעלי החיים הגדולים והפראיים ביותר בעולם. בין השמורות בהן יבקרו המטיילים: שמורת אגם מניארה, שמורת הסרנגטי ומכתש הנגורונגורו.", מסרה רונית הרשקוביץ, בעלים ומנכ"ל ספארי קומפני.

 

"במרחק של טיסה פנימית שאורכה כשעה ורבע מגיעים לגן העדן הטרופי וה"בתולי" זנזיבר. מעבר לחופשה האולטימטיבית בחוף הים, הנופשים יכולים ליהנות באי ממגוון רחב של פעילויות, דוגמת: ספורט ימי, צלילה באחד מאתרי הצלילה הטובים והיפים בעולם, סיור לאי הצבים ועוד", הוסיפה רונית הרשקוביץ.

בזנזיבר ילונו האורחים במלון מפנזי, שהינו מלון בסגנון אפריקאי מקומי עם שירות אירופאי.

 

חבילת הנופש המוצעת בתקופה שבין 1.11 ל-21.12 (9 ימים/8 לילות), כוללת: טיסות עם חברת אתיופיאן איירליינס, טיסה פנימית לזנזיבר, 4 לילות לינה בחווה/מחנה אוהלים בטנזניה על בסיס פנסיון מלא (3 ארוחות ביום), 4 לילות לינה במלון 'מפנזי' על בסיס "הכל כלול" בזנזיבר, רכב ספארי פרטי מסוג לנדקרוזר עם נהג-מדריך מקומי דובר אנגלית בטנזניה, כניסות לשמורות ולאתרים בטנזניה, העברות משדה התעופה למלון ובחזרה – במחיר של החל מ- 3950$ לאדם בחדר זוגי.

 

חברת ספארי קומפני, שבבעלותה וניהולה של רונית הרשקוביץ, הינה בעלת ידע רב בתכנון והפקת חופשות וטיולי ספארי פרטיים באפריקה בהתאמה אישית. החברה היא היחידה בארץ המתמחה ומהווה אוטוריטה בתחום התיירות ביבשת אפריקה. במקביל למקצועיותה ולידע הרב אותם היא מציעה למטיילים, יתרונה הוא גם בכך שהיא מתאימה באופן אישי טיולים איכותיים ביותר ע"פ טעמו ותקציבו של המטייל, סגנונו והאירוע לשמו הוא נוסע. רונית הרשקוביץ הינה קונסולית הכבוד של זמביה בישראל, ובעברה כיהנה גם כ-10 שנים כקונסולית הכבוד של טנזניה וזנזיבר.

 

Exit mobile version