Site icon IAS

סניף 'פלאג אין' ייפתח בטיילת הרודס פאלאס באילת

המתחם החדש, של רשת חדרי הקריוקי הפרטיים הגדולה בישראל, פלאג אין, הנו הראשון מסוגו בעיר הדרומית, שיפתח לקהל הרחב באוגוסט הקרוב. מדובר בשטח של כ- 770 מ"ר במתחם הקארדו שבטיילת הרודס פאלאס בעיר. חדרי הקריוקי הפרטיים של 'פלאג אין' הנם קונספט בילוי מוזיקלי, אינטימי וייחודי המציע חווית בילוי מקורית ועוצמתית שמחברת בין מוסיקה לאנשים.

אביה מזרחי מגן, מנכ"לית אזור אילת, רשת מלונות פתאל: " אנו צופים שיתוף פעולה פורה בין אורחי מלונות הרשת ובין פלאג אין. חווית האירוח אשר עומדת לנגד עיננו לאורך כל ימות השנה, עומדת בקנה אחד עם הערכים של רשת פלאג אין המקדמת תרבות בילוי חדשה בישראל."

ענת גולן, מייסדת רשת פלאג אין ואריאלה רוז'נסקי, מבעלי סניף אילת: "אנו שמחים להציע את חווית הבילוי הייחודית של פלאג אין לתושבי ואורחי עיר התיירות אילת. רשת פלאג אין משרתת קהל רחב בכל הגילאים ואנו בטוחים שהסניף באילת יעניק נופך חדשני ומרענן למגוון הבילויים בעיר. אנו מודים לרשת פתאל על הבחירה ברשת פלאג אין כשותפה לדרך".

רשת פלאג אין החלה את דרכה כחזון בדמיונם של הבעלים, במטרה להעניק חווית בילוי חדשנית, ייחודית, חברתית, אינטימית ועוצמתית. החזון התגשם בשנת 2013 כשנפתח הסניף הראשון בארץ, בשכונת 'רמת החייל' בתל-אביב. סניף פלאג אין באילת יהיה הסניף החמישי של הרשת בישראל שכוללת סניפים בת"א, ראשל"צ, רמת ישי ובאר שבע. בימים אלו הרחיבה הרשת את פעילותה אל מעבר לים ועד סוף השנה תפתח את סניף הדגל הראשון שלה בארה"ב.

פלאג אין אימצה את המתכונת המזוקקת של כל אירוע מצליח, המבוסס על המפגש שבין אנשים, מוסיקה ואוכל טוב וארזה אותם מחדש בשילוב עם עיצוב מודרני וייחודי, מערכות טכנולוגיה ומולטימדיה מתקדמות ותוכן רחב של שירים – כל אלו הבטיחו את הצמיחה המהירה של הרשת אשר הנחילה תרבות בילוי חדשה, מקורית ובלתי נשכחת.

רשת מלונות פתאל כוללת 36 בתי מלון בישראל מהמותגים לאונרדו, הרודס, מג'יק ו – U.  בסוף שנת 2015 נפתח מלון העסקים היוקרתי בתל אביב, מלון רוטשילד 22, ובחודשים הקרובים ייפתח מלון נוסף של הרשת בבית אמות לשעבר בתל אביב.

 

 

Exit mobile version