Site icon IAS

נפתח פארק מים בינלאומי חדש בתאילנד

פארק המים החדש Cartoon Network Amazone פתח את שעריו בתאילנד ב-3 באוקטובר 2014 עם ציפיות גדולות. זה פארק המים הראשון בעולם הגאה ב-30 מתקנים ברמה עולמית, מופעים חיים של דמויות מצוירות ואטרקציות מים אינטראקטיביות. ממוקם ב- Bangsaray  עיירת חוף קטנה כ-20 דקות נסיעה מפטאיה ופחות משעתיים מנמל התעופה סוּבַרנַבהוּמִי- בנגקוק .

 

 Thawatchai Arunyik, מנהל לשכת התיירות (TAT) של תאילנד:" פארק המים החדש יהפוך לאטרקציה חובה לכל תייר המבקר בתאילנד, במיוחד באזור פטאיה. לראות ולשמוח עם הדמויות המצוירות הידועות והאהובות בכל העולם".

 

הפארק הבינלאומי הראשון בתאילנד הוקם הודות להסכם שיתוף פעולה בין חברת Amazon Falls, שהקימה את פארק המים וחברת Turner International Asia Pacific הבעלים של רשת הדמויות המצוירות (בנות הפאוור פאף, בן 10 ואדוונצ'ר טיים).

 

יו"ר חברת Amazon Falls, Liakat Dhanji אמר שהפארק הוא אטרקציה ייחודית בתאילנד ובאסיה, מקום המשלב מוסיקה, הופעות חיות של דמיות מצוירות ידועות, מגלשות מים ומתקני שעשועים.

 

בפארק, מגלשת מים המתחילה מגובה של 23.4 מטר כאשר הגולשים עוברים דרך מפותלת ומשעשעת של 335 מטר בתוך מים זורמים עד להגעה לבריכה גדולה.בנוסף, בריכת גלים ענקית ומתקנים מיוחדים לפארק ממתינים למשפחות.

Exit mobile version