Site icon IAS

נפתח הביתן הישראלי ביריד WTM העולמי בלונדון

הביתן הישראלי ביריד התיירות בלונדון 2018. צילום סיגל אייזנהמר

ה-WTM – World Travel Market , נפתח היום, יום שני ה-5 בנובמבר בלונדון, כאשר הביתן הישראלי אותו מקים משרד התיירות, משתרע השנה על כ-400 מ"ר הממותגים בהשראת הקמפיינים של המשרד – Two cities one break (תל אביב וירושלים) וכן קמפיין Always Sunny של הנגב ואילת.

במהלך היריד יתקיימו פגישות של צוות משרד התיירות והמנכ"ל אמיר הלוי עם בכירים בתעשיית התיירות העולמית. המטרה העיקרית היא הגברת הנוכחות בערוצי המכר לישראל והרחבת מעגל אמצעי השיווק באנגליה בפרט ובאירופה בכלל. הם יייפגשו, בין היתר, עם ענקיות התיירות תומס קוק, וTUI- ועם סוכני תיירות דיגיטליים כמו Last Minute, בפניהם יוצג הפוטנציאל המסחרי הקיים בתיירות לישראל וההטבות שמציע המשרד לעידוד וחיזוק התיירות אליה.

בביתן ניתנת חשיפה לארבע חברות היי-טק ישראליות המתמחות בתחום ה-Travel Tech (סטארט-אפים בתחום התיירות). הפיתוחים הייחודיים של החברות הישראליות יוצגו בפני המוני המבקרים, על גבי שני מסכי ענק בצורת טלפונים ניידים. בנוסף, מבקרי הביתן הישראלי יוכלו ליהנות מאוכל רחוב ישראלי שיוגש להם על ידי השף ערן טיבי ביחד עם יינות ישראליים. כמו כן, המבקרים יוכלו לקבל איור למזכרת על רקע נופים ישראלים, שיוכן במקום על ידי קריקטוריסטית.

הביתן הישראלי ביריד בלונדון 2018. מפגש עם גופים בינלאומיים. צילום סיגל אייזנהמר

קמפיין לקידום אילת נמצא באוויר כעת בלונדון

ביריד המתקיים ב-5-7 בנובמבר במתקן EXEL, משתתפים כ-5,000 נציגים מ-182 מדינות וצפויים לבקר בו כ-51,000 מבקרים, בהם כ-9,000 אנשי מפתח בענף התיירות וכ-3,000 אנשי תקשורת. ישראל משתתפת ביריד בלונדון כבר למעלה מ-35 שנים.

קמפיין משרד התיירות לקידום אילת נמצא באוויר בימים אלה בלונדון ומפורסם בפלטפורמות אונליין ובתחנות רדיו מרכזיות. בנוסף, לקראת היריד פרסמה לשכת התיירות הישראלית בלונדון מגזין קולינרי ייחודי שעל שערו מופיעה הפרזנטורית שיר אלמליח. המגזין חולק לעוברים ושבים ברחובות לונדון והופץ באמצעות הסאנדיי טיימס ובהמשך יופץ גם דרך הטלגרף. המגזין מתמקד בעיקר בסצנה הקולינרית של ערי קמפיין "Two cities one break" – תל אביב וירושלים, אך גם עוסק באזור הנגב ואילת. המגזין מהווה טיזר לעמדת האוכל הישראלי בביתן משרד התיירות ביריד.

היריד בלונדון, מראה כללי: כ-5,000 נציגים מ-182 מדינות. צילום עירית רוזנבלום

פתיחת הביתן הישראלי מסתנכרנת עם נתוני כניסות התיירים לחודש אוקטובר שלדברי המנכ"ל הלוי הוא "החודש הטוב ביותר בתיירות לישראל בכל הזמנים"

לדבריו, "אנחנו נוכחים לדעת שמדיניות השיווק החדשה ופעולות השיווק של משרד התיירות בשנתיים האחרונות, מביאות את ישראל לשיאים חסרי תקדים בתיירות. חודש אוקטובר שהסתיים עם עלייה של 12% בהשוואה לאוקטובר 2017. עם 15% עלייה בכניסות תיירים מתחילת השנה, ביחס לאותה התקופה אשתקד, אני בטוח שגם שנת 2019 תמשיך את מגמת שבירת השיאים".

מימין, מיקי שטרסבורגר מאל על ומנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, ביריד בלונדון. צילום סיגל אייזנהמר

 טיסה ממנצ'סטר בהחל מ-379 דולר

ואילו מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על והמנכ"ל הלוי, הכריזו בפתיחת היריד בלונדון על פתיחת נתיב חדש של אל על למנצ'סטר, אנגליה. החל מה-26.5.19 תציע אל על את קו הטיסות חדש בין תל אביב שיכלול 3 טיסות בוקר שבועיות בימים א', ג' ו-ה'

לרגל ההכרזה, תציע אל על מחירי השקה מיוחדים למנצ'סטר: מחלקת תיירים – החל מ-379$ ומחלקת עסקים – החל מ-1,199$. המחירים הם לטיסות הלוך ושוב, למכירה בתאריכים: 5-26/11/18, ליציאות בתאריכים: 26/5/19-11/7/19 וב-26/8/19-24/9/19. בנוסף, לקוחות החברה יוכלו ליהנות מצבירה ומימוש נקודות במועדון הנוסע המתמיד.

Exit mobile version