Site icon IAS

"נעים בסופ"ש": מעכשיו מגיעים לטייל ולבלות בתל אביב-יפו, גם מרעננה

נעים בסופ"ש. צילום באדיבות דוברות עיריית ת"א-יפו

מעתה, גם נעים מאוד בסופ"ש גם לתושבות ותושבי רעננה. מיום שישי 2.8, הצטרפה העיר רעננה למערך ההיסעים "נעים בסופ"ש", המאפשר התניידות לכלל התושבים והתושבות ללא תשלום, ישירות לעיר תל אביב-יפו וממנה וחיבור בין רשויות נוספות. בכך הצטרפה רעננה אל המיזם יחד עם מבשרת ציון, גבעתיים, הוד השרון, הרצליה, כפר סבא, אבו גוש, מטה יהודה, מודיעין-מכבים-רעות, קריית אונו, נס ציונה, רמת השרון, שוהם ותל אביב-יפו.

השירות לרעננה יכלול קו חדש אחד – 723 (במקור קו 16) – אשר ייצא בתדירות של כל שעה לכל כיוון, ויפעל בין אזור התעשייה ברעננה לכרמלית בתל אביב, בסופי השבוע ובחגים. הקו יכלול 38 נסיעות בסוף השבוע ו- 85 תחנות בסך הכל (לשני הכיוונים). הקו יפעל בימי שישי החל בשעה 17:00 ועד השעה 1:00 לפנות בוקר; ובימי שבת החל ב- 10:00 בבוקר ועד השעה 18:00.

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "אני שמח על הפיכתה של רעננה לרשות המקומית ה-14 שמצטרפת למערך ההיסעים המטרופוליני, 'נעים בסופ"ש', ובכך תאפשר גם לתושביה את הזכות האזרחית הבסיסית להתניידות חופשית, כמעט בכל זמן נתון. 'נעים בסופ"ש' הפך למיזם מטרופוליטני חוצה רשויות, המהווה פתרון להתמודדות עם עומסי התנועה הכבדים להם אנו עדים לאחרונה בסופי השבוע ובחגים. מעבר לכך, מערך התחבורה ממלא צורך מהותי של אוכלוסייה גדולה בישראל. אני מקווה שרשויות נוספות יבינו את חשיבותו העצומה של הנושא ויחברו אלינו במטרה להעניק חירות תנועתית לכל מי שחפץ וחפצה בכך".

ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא: "אני מברך על המיזם. זהו צעד נוסף בהרחבת שירותי התחבורה הציבורית בעיר, לטובת תושבים המבקשים להגיע למוקדי בילוי מחוץ לרעננה, גם בסופי שבוע, בזמינות גבוהה ובנוחות. קביעת מסלול הקו בתוך רעננה, נעשתה בשיקול דעת, מתוך רצון לענות על צורכי התושבים והתחשבות ברגשות כלל האוכלוסייה ומגוון הקהלים בעיר. תודה לכל השותפים לעשייה שהוציאה אל הפועל את המיזם".

מערך ההסעות המטרופוליני "נעים בסופ"ש": החל לפעול לראשונה בסוף 2019, ומאז פועל בהצלחה רבה ומשרת יותר מ-30 אלף נוסעות ונוסעים בכל סוף שבוע. המערך כולל כ-17 קווים וכ-1,050 תחנות, והוא מאפשר נסיעה אל מרכז הערים ובין השכונות השונות בשעות שבהן תחבורה ציבורית סדירה אינה פעילה, תוך התחשבות באזורים שבהם מתגוררים שומרי שבת. עם כניסתה של רעננה, יאפשר הפרויקט התניידות ליותר ממיליון תושבים ב- 14 רשויות מקומיות. כמו כן, המיזם מאפשר לתושבים להתנייד ללא תלות ברכב הפרטי. השירות כולל נגישות לאנשים עם מוגבלויות, שיכולים בתיאום מראש לקבל שירות נסיעה מונגש. כמו כן, מלבד התועלת הבטיחותית, מעניק המיזם גם פתרון להתמודדות עם עומסי התנועה הכבדים שמתרחשים לאחרונה בסופי השבוע ובחגים.

** פירוט מלא של מסלול הנסיעה, התחנות ושעות הפעילות יפורסמו באפליקציות התחבורה אוטובוס קרוב ומוביט.

** מידע בזמן אמת אודות מיקום הרכבים ניתן לקבל באפליקציות התחבורה אוטובוס קרוב  moovit וגוגל מפות (google maps).

כמו כן, אפשר ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות הזמין בכל שעות פעילות השירות במהלך סוף השבוע, טלפון המוקד: 03-9676000.  מחוץ לשעות הפעילות יש לפנות למוקד שירות 106 פלוס.

אתר נעים בסופ"ש

Exit mobile version