Site icon IAS

ניו יורק: אטרקציה תיירותית נפתחה מחדש לראשונה מזה 3 שנים

מנהטן שבניו יורק, . צילום Depositphotos

מספר גדול של אטרקציות בניו יורק מרגשות כבר עשרות שנים תיירים המגיעים לביקור בעיר: פסל החירות, מרכז רוקפלר, סנטרל פארק, ארוחת בוקר בטיפאני'ס, קניות באאוטלט ועוד.

מקום פופולארי נוסף בשנים האחרונות הוא Hudson Yards המשתרע על שטח של 113 מ"ר בשכונת צ'לסי והדסון יארדס במנהטן, שטח קרקע שעם השלמתו יכלול מגורים, חנויות, מסעדות ודברים אחרים להנאת המקומיים והתיירים.

החלק המרכזי יוצא הדופן של ההדסון יארד הוא גרם המדרגות הלולייניות שלו, נקודת ציון חדשה שנועדה לטפס עליה. נקודת מוקד שבה אנשים יכולים ליהנות מנקודות מבט חדשות על העיר ומזוויות תצפית שונות. הטיפוס האנכי מורכב מ-154 גרמי מדרגות מחוברים בצורה מורכבת – כמעט 2,500 מדרגות בודדות ו-80 חיבורים – הטיפוס האנכי מציע נופים מדהימים של העיר, הנהר ומעבר לו.

Hudson Yards: האטרקציה הייחודית של ניו יורק. Depositphotos

למרבה הצער, שלושה אנשים התאבדו בקפיצה מהמבנה בין פברואר 2020 לינואר 2021. לאחר המוות השלישי, יזם הנכס, Related Companies, סגר את המבנה ללא הגבלת זמן תוך שהוא התייעץ עם מומחים כדי להבין כיצד למנוע התאבדויות עתידיות.

האטרקציה נפתחה מחדש במאי 2021, אם כי עם כמה כללים יוצאי דופן עבור אטרקציה תיירותית. חברת האבטחה הציבה שלטים, מבקרים ייכולים להיכנס רק בקבוצות של שניים או יותר ועוד. הם חשבו שפתרו את הבעיה אבל למרבה הצער, אחרי חודשיים  ילד בן 14, חלק מקבוצה של חמישה התאבד בקפיצה מהמבנה.

זה לקח 3 שנים להציב מחסומי רשת מהרצפה לתקרה ולפתוח מחדש את האטרקציה לשירות המבקרים, שבעה ימים בשבוע בעלות של 10$.לתושבי העיר הכניסה חינם בימי חמישי.

Exit mobile version