Site icon IAS

מתוק לו מתוק לו: מוזיאון הממתקים הראשון בעולם ייפתח בקרוב בדובאי

חופשה משפחתית בדובאי . צילום Depositphotos

יש יעד חדש לאוהבי ממתקים, והאטרקציות כוללות חנות ממתקים ייחודית ובריכה מלאה בכל טוב! דובאי תהפוך לביתו של מוזיאון הממתקים הראשון בעולם, שייפתח בקרוב בלב העיר. המוזיאון מבטיח להיות תוספת מענגת לאטרקציות התוססות של דובאי. המתחם האינטראקטיבי מוקדש לכל דבר הקשור לממתקים, ומציע שילוב מושלם של עובדות וכיף למבקרים בכל הגילאים.

המבקרים צפוים לעבור חוויה של 60-90 דקות, לגלות למעלה מ-15 חדרים עם נושאים ייחודיים, כל אחד מוקדש לסוג אחר של ממתקים. ממתקים בכל הסוגים, דובי מגומי ועד סוכריות על מקל, צמר גפן מתוק, מקרונים, גלידה ועוד, יש משהו לכל מי שחשק למתוק.

נקודות השיא של המוזיאון כוללות מערך של תחנות ממתקים, שבהן המבקרים יכולים לנסות ממתקים בעיצוב ייחודי שהם ממצא נדיר בכל מקום אחר, אמבט צמר גפן מתוק ובריכת דובי גומי לצלול לתוכו.

העובדות המהנות והחינוכיות ברחבי המוזיאון הן דרך מצוינת ללמוד על ההיסטוריה והמדע של ממתקים, בעוד שהמשחקים, המסכים האינטראקטיביים והפינות לאינסטגרם מספקים חוויה מענגת ותקופה בלתי נשכחת. תוספת מעניינת לאטרקציה היא חדר הסוכר, בו המבקרים יכולים לכתוב הודעות מתוקות, לשאול שאלות ולהיות יצירתיים.

מוזיאון הממתקים בדובאי: חנות המוזיאון. צילום freepik

האורחים יכולים לסיים את ביקורם בהתמכרות למילקשייקים יחודיים, גלידה, קפה ושאר תענוגות בבית הקפה של המוזיאון, ויכולים גם לקנות ממגוון ממתקים לנשנש מאוחר יותר.

"דובאי תמיד הייתה ביתם של רעיונות מבריקים ואטרקציות תיירותיות המגובות בטכנולוגיה, מדע וחדשנות", אמר הצוות מאחורי מוזיאון הממתקים. "פשוט רצינו להוסיף לנוף של האזור צבע והרבה מאוד מתיקות. אנחנו רוצים שכולם יעצרו לכמה רגעים מענגים, ייהנו ממגלשת המתיקות שלנו, יעסקו בחוויות אינטראקטיביות ויחיו מחדש את ילדותם, תוך שהם נהנים!"

כרטיסים ומידע אחר יהיו זמינים בקרוב באתר הרשמי. פרטים נוספים על ההשקה בהמשך. הישארו מעודכנים!

Exit mobile version