משרד התיירות פועל למכור את ישראל ביום הרווקים הסיני, כשהוא באוויר מאתמול ב-12 שעון סין. עמוד הנחיתה הותאם לקמפיין וכמובן גם הבאנרים.
מנהל לשכת התיירות של המשרד בסין, רועי קרייזמן, פעל מול ענקית התיירות הסינית Ctrip, שמציעה חבילות ייעודיות לישראל במחירים אטרקטיביים. עד כה ממוצע רכישה לאדם הוא 2,200 דולר.
בשעות הצהרים עידכן המשרד ש"בסכום קטן-יחסית ובמשאבים מוגבלים, הצליח הקמפיין ליצור השפעה מיידית:
כ-50 מיליון חשיפות, כ-1,750,000 הגעות בפועל אל עמוד הנחיתה של יום הרווקים הסיני, 45,000. הפניות ייחודיות לעמודי הסוכנים.
בהמשך החודש ישתתף המשרד גם בבלאק פריידי וסייבר מאנדיי. המשרד מנהל קמפיין השתלטות על עמודים (דיספליי) אגרסיבי בכל 16 השווקים בהם הוא פועל באירופה ובארצות הברית.
הקמפיינים יעלו באתרי המדיה הגדולים ביותר בכל אחד מהשווקים, לקהלי יעד רלוונטיים, שמחפשים חופשה בחו"ל.
לפי נתוני משרד התיירות, בחודשים ינואר-אוקטובר 2019 הגיעו לישראל כ-130 אלף תיירים סיניים לעומת כ-85 אלף סינים באותה תקופה ב-2018 – המהווים עליה של 53%.