Site icon IAS

משכן לאמנות עין חרוד מקיים מגוון פעילויות המותאמות לכל גיל, ללא עלות

במשכן לאמנות עין חרוד. צילום באדיבות המשכן לאמנות עין חרוד

"משכן לאמנות עין חרוד, ההנהלה וצוות העובדים, מרכין ראשו ומתאבל עם כל עם ישראל, על השבת השחורה ב-7.10.23 ועל האסון המחריד שעברנו. נחבק בחום את משפחות הנרצחים והנופלים, נתפלל להחלמתם של הפצועים ונייחל לשובם במהרה ובשלום של הבנות והבנים החטופים. נישא תפילה גם לשלומם של הלוחמים שנלחמים כעת על הגנת הבית".

הקיבוצים בעמקים נרתמו במיידי ובסולידריות אין קץ לתמיכת פלדה במשפחות המפונים. מאז יום ראשון, המוני אנשים נעטפים על ידם בחום, באהבה, ובדאגת אחים איתנה. אנחנו, במשכן לאמנות עין חרוד לא יכולנו לעמוד מנגד, ולמרות ההגבלות הרגולטוריות הראשוניות לסגירת המוזיאונים, החלטנו ללא היסוס להצטרף למאמץ המלחמתי. בשבוע החולף פעלנו במתכונת מיוחדת, חדורים במצוות הנתינה מתוך הבנת חשיבותה של האמנות גם (ואולי בעיקר) בעת מלחמה, ואת חשיבותו של המרחב המכיל, הרגוע והמרגיע שלנו לנפש הדואבת.

החברה הישראלית מתגלה בימים אלה במלוא עוצמתה. רוח ההתנדבות, הסולידריות והערבות ההדדית חזקות מכל. צוות המשכן קורא לכם למצוא ארגון או מטרה שקרובים לליבכם ולעשות טוב. כולנו זקוקים לכם כעת. יחד, נחזיר את האור לעיניים ונקום מן ההריסות. 

פעילות במשכן לאמנות עין חרוד. צילום באדיבות המשכן לאמנות עין חרוד

מגוון רחב של פעילויות: בכל ימות השבוע שעבר וגם השבוע, וככל שיידרש – נקיים מגוון רחב של פעילויות המותאמות לכל גיל: סדנת אמנות פתוחה המופעלת בידי מדריכי אמנות מקצועיים, שעת סיפור יומית לקטנטנים, סדנאות אמנות לבני נוער, שיעורי יוגה, סרטי קולנוע, הרצאות וסיורים מיוחדים. והכל ללא תשלום, במטרה להקל במעט על הסבל הרב.

בשבוע הקרוב מתוכננות פעילויות נוספות למשפחות, בהתאם להתפתחויות: המוזיאון יפעל בין השעות 10:00-14:00. קפה ביקלס יישאר פתוח לרשותכם. בימים ד'-ה', בין 16:00-14:00 יתקיימו סדנאות אמנות לבני ובנות נוער בסטודיו דודו גבע שבמשכן לאמנות.

זומשכן – פעילות בזום:                                                                 

מגיעים עד אליכם! ויש גם פעילות בזום! משכן לאמנות, עין חרוד איתכם בכל מקום. בימים אלו אנו מזמינים אתכם לסיור ופעילות וירטואלית במשכן לאמנות לילדים, נוער ומבוגרים. זומשכן – מגיעים עד אליכם! תוכנית ייחודית המזמינה לחוויית מעשירה של ביקור מקוון במוזיאון: סיור וירטואלי במשכן באמצעות הזום ומפגש חווייתי מונחה ופעיל על אמנות ועל מגוון נושאים מעשירים ומלמדים. מתאים למבוגרים, למשפחות ולכיתות בית הספר בכל הגילאים. מתאים במיוחד למערכת החינוך, סביב הנושא: ממשבר לצמיחה.

לחצו כאן להתרשמות: bit.ly/ZoomMishkanMov2023

להזמנות: mus-edu@ehm.co.il

טל': 054-6807788

במשכן לאמנות עין חרוד. צילום באדיבות המשכן לאמנות עין חרוד

המשכן לאמנות עין חרוד:                                                                           

המשכן לאמנות עין חרוד, המוזיאון המוביל והוותיק בצפון, מציג תערוכות אמנות של טובי האמנים בארץ ובעולם. במוזיאון כלולים אחד האוספים הגדולים של אמנים יהודיים מסוף המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20, לצד אוסף אמנות ארצישראלית וישראלית נרחב וחפצי יודאיקה מכל התפוצות. מבנה המוזיאון, אשר נחנך בשנת 1948, הינו יצירה ארכיטקטונית מודרניסטית מרהיבה. תכנונו פורץ הדרך של האדריכל שמואל ביקלס, מבוסס על תאורה טבעית ומהווה השראה לאדריכלים מקומיים ובעלי שם עולמי.

המוזיאון כולל ארבעה עשר אולמות תצוגה נרחבים, חצרות פנימיות נחבאות וקסומות ואוירה מיוחדת וממגנטת. סיפורו ההיסטורי יוצא הדופן, התערוכות המוצגות בו, ואדריכלות האור הטבעי מזמנים למבקר חוויה ייחודית.

צוות המשכן עושה כמיטב יכולתו להכיל את שטף המבקרים הזורם למוזיאון, תפעולית כמו גם רגשית. הכניסה למוזיאון היא ללא עלות לאורך כל השבוע האחרון וכן בעתיד הנראה לעין, עד להודעה חדשה. בעת הזו, כשאנו נושאים לבדנו במלוא העלויות, אנחנו קוראים לכם לתת כתף. תמכו במוזיאון  

מזמינים אתכם להתעדכן בפעילויות המיוחדות מדי יום ביומו, דרך הערוצים הבאים:

אתר המשכן לאמנות, עין חרוד | פייסבוק | אינסטגרם | הקבוצה השקטה בוואטסאפ

Exit mobile version