Site icon IAS

מעודד: פחות תיירים בריטים בודקים אזהרות מסע

בירושלים לנו בחציון הראשון של השנה 2.0197 מיליון תיירים ,גידול של 15% בהשוואה ל-2017 . צילום עירית רוזנבלום

אוטובוס תיירים פתוח בירושלים. צילום עירית רוזנבלום

אחד מכל שלושה תיירים בריטים לא בודק את האזהרות העדכניות על מסוכנות של אתרי תיירות בחו"ל, כך לפי מחקר חדש. כאשר נשאלו הנסקרים מדוע הם נוהגים כך, השיבו 34% כי ידעו כל מה שצריך לדעת על היעד, ו-30% אמרו שלא בדקו מכיון שכבר ביקרו ביעד בעבר.

לעומת אותם שליש תיירים בריטים שנהגו בהתעלמות מן האזהרות, 67% מהבריטים שיצאו לחופשות מעבר לים, כן בדקו את אזהרות המסע ליעד שלהם.

חברת המחקר שעשתה את הסקר, ABTA, הוציאה אזהרה למטיילים לבדוק את העידכונים של ה-FCO –  Foreign and Commonwealth Office's המתפרסמים באינטרנט.

האזהרה מגיעה לקראת עונת הקיץ שבה מתכוננים כ-25 מיליון בריטים לצאת לחופשה. מה בדקו הנופשים הפוטנציאליים טרם הנסיעה: 29% התעניינו במטבע המקומי, 56% בדקו ענייני בריאות, כולל חיסונים, 54% בדקו דרישות כניסה למדינה ו-52% בדקו סוגיות של ביטחון ובטיחות. 41% אמרו שהתעדכנו בענייני מכס וחוק מקומיים.

25% התייעצו עם סוכן הנסיעות שלהם

במונחים של מקום שבו נוטים נופשים לחפש את העצות שלהם לגבי הנסיעה, אחד מכל שישה אנשים אמרו כי הם בדקו ייעוץ נסיעות ליעדם עם ה-FCO; אותו מספר אנשים בדק זאת במדריכי טיולים, ואילו 25% אמרו כי הם בדקו באתר עם ביקורת נסיעות.

אחד מארבעה (25%), אמר שבדק את נושא הביטחון עם חברת הנסיעות שבה רכש את הנסיעה.

ניקי וויט מנהל ב-ABTA אמר כי בעוד שמעודד לראות שנופשים מתכוננים לקראת נסיעתם לחו"ל, רבים לא בודקים את הפרטים במקומות הנכונים וכי גם אם טיילת בעבר במדינה, אנחנו חיים בעולם המשתנה תדיר, ומומלץ להתעדכן בנעשה לפני הנסיעה. "מדריכי טיולים ואתרי אינטרנט מספקים טיפים חשובים על מסלולים וחוויות, אבל לא משקפים את המציאות העכשווית. אזהרת המסע הרשמית היא המקום הנכון ביותר לקבל את המידע המעודכן".

Exit mobile version