Site icon IAS

מלון סטאי תל אביב ייפתח מחר

מלון סטאי תל אביב. צילום יחצ

מלון סטאי תל אביב. צילום יח"צ

"אנו שמחים לפתוח את מלון סטאי תל אביב ולהציע לעיר את הפאר, התחכום והשירות הנודע באיכותו של מותג בתי המלון הבינלאומי היוקרתי סטאי, שבבעלות קבוצת נקש", כך מסר אבי חורמרו, מנכ"ל קבוצת נקש בישראל. סטאי תל אביב, השוכן באזור ההיסטורי של יפו העתיקה, הוא מלון ברמת חמישה כוכבים פלוס, חדש ומפואר, המצטרף למותג השיווק של מלונות הפאר העצמאיים The Leading Hotels of the World.

זה יהיה מלון סטאי השני בישראל, לאחר שביוני 2017 נחנך מלון סטאי כנרת. קדם לו מלון סטאי במיאמי ביץ' ב-2004.  

המלון מציע 110 חדרי אירוח ו-10 סוויטות כמו גם סוויטה נשיאותית המשקיפה לים שגודלה מתקרב ל-100 מ"ר והיא כוללת מרפסת מרווחת, סלון, חדר מיטת, פינת אוכל ומטבח. במלון גם ספא, חדר כושר, חמאם טורקי, מסעדת גורמה, חדרי ישיבות, אולמות אירועים וטרקלין עסקים. בריכת אינפיניטי משקיפה לנוף פנורמי מרהיב על הים והסביבה.

סטאי תל אביב ממוקם במרחק צעדים מכיכר השעון ביפו ומחוף הים; באתר הידוע בשם "קישלה", שנבנה במקורו בתקופת האימפריה הטורקית כבית כלא על יסודותיה של מצודה צלבנית וכחלק ממערך החומות שהקיפו את העיר העתיקה של יפו.

14,000 שקל ללילה לסוויטה הנשיאותית

"המבנה מן המאה ה-13 המשמש יסוד למלון החדש, הינו ייחודי לחלוטין, ואנחנו פעלנו בקפדנות כדי לשמר ולטפח מרכיבים היסטוריים חשובים במקביל לשינוי הייעוד והעיצוב של הבניין. אורחי המלון יהיו מוקפים באווירה ייחודית של 'הישן הפוגש את החדש' ויחוו נוחות ושירות מן המדרגה הראשונה במה שיהיה אחד המלונות המעולים בתל אביב", הוסיף חורמרו.

המלון ממוקם באזור ססגוני ורב-תרבותי בתל אביב-יפו, מה שמאפשר לאורחיו ליהנות מיתרונות המלון וגם מהסביבה העשירה בתרבות. במרחק צעדים ממלון סטאי תל אביב ימצאו אורחיו מסעדות אותנטיות, בוטיקים, וכמו כן את שוק הפשפשים והנמל שוקק החיים.

המחירים, לפי אתר המלון ואחרי הנחה באתר, נעים בסופ"ש ללינה וארוחת בוקר מ2,195 שקל לחדר דה לקס ל-4,028 לסוויטה פרמיום פלוס. מחיר לילה בסוויטה הנשיאותית הוא 14,745 שקל ללילה אחד בסוף השבוע.

מנכ"ל המלון הוא ברונו דה סקוויטר, מי שניהל את מלונות ענבל בירושלים ואלמא בזכרון יעקב.

Exit mobile version