Site icon IAS

מלון וירג'ין שיקגו פתח את שעריו

קבוצת וירג'ין, בבעלות סר ריצ'רד ברנסון, השיקה השבוע מלון 4 כוכבים בשיקגו. מטרת המלון החדש לדברי החברה היא להעניק לאורחים הרגשה ביתית, אינטרנט אלחוטי חינם, צ'ק אין מוקדם או צ'ק אאוט מאוחר ושירות חדרים זמין.

 

המלון ממוקם בלב אזור LOOP ,בבניין 26 קומות בסגנון ארט דקו, שהיה הבנק הישן Dearborn. מלון וירג'ין שיקגו מציע 250 חדרי אירוח הכוללים 40 סוויטות של חדר אחד ושתי סוויטות פנטהאוז. חדרי האירוח מחולקים לשני חללים המופרדים ע"י דלת הזזה. בצד אחד, חדר ארונות ושולחן איפור ואילו בצד השני חדר שינה הכולל מיני בר, מסך טלוויזיה ומספר גדול של שקעי חשמל.בחדרי האמבטיה מקלחת גדולה במיוחד.

 

"זה חלום ישן שהתגשם להשיק מלון יפה, נוח ומהנה עבור אורחים במחירים הוגנים ", אמר ריצ'רד ברנסון, הבעלים של קבוצת וירג'ין.

 

בר סיגרים יפה מעץ אלון, שנבנה ב- 1920, משמש את דלפק הקבלה, דלתות המעלית עשויות פיתוחי פליז מיוחדים ופריטים מקוריים נוספים מהבנק הישן נשמרו ומשרים אווירה ייחודית למלון.

 

"שיקגו היא עיר מלהיבה והיסטורית ומקום שבו אנו שמחים להשיק את המלון שלנו", אמר ראול ליאל, מנכ"ל מלונות וירג'ין. "זה זמן מרגש עבור כל הצוות לחשוף את הגישה החדשה לעיצוב חדרים, שירות ובידור בענף המלונאות. מקווים שהאורחים ירגישו בבית אם הם מגיעים ממדינות רחוקות או מקומיים".

 

בלב ליבו של המלון Commons Club מרחב בעל שתי קומות שהיה קומת הבנק המקורית בו האורחים יכולים לסעוד, לשתות, לעבוד ולפגוש חברים.

 

מלונות וירג'ין מתכננת לפתוח מלונות נוספים בנאשוויל בירת מדינת טנסי ב-2016 ובניו יורק ב-2017.

    

 

  

Exit mobile version