Site icon IAS

מכונה אוטומטית להנפקת הכרטיס הנטען של PassportCard

PassportCard ממשיכה לשכלל את המגמה העולמית במעבר לשירותים דיגיטליים חכמים, מהירים ויעילים ומקצרת את שלב הנפקת הכרטיס למבוטחיה. המכונה פועלת בטרמינל 3 שבנתב"ג, ובכוונת החברה לפרוס מכונות נוספות בשדות תעופה נוספים בישראל, כל זאת על מנת לשפר את חווית השירות ללקוחות.

יואל  אמיר, מנכ"ל חברת ביטוח הנסיעות לחו"ל PassportCard: "כחלק מחוויית השירות המהירה והנוחה של PassportCard הוספנו את המכונה האוטומטית, אשר מאפשרת לציבור המבוטחים לקבל את הכרטיס הנטען שלנו, טרם יציאתם לחו"ל, ללא מגע יד אדם. הכרטיס הנטען של PassportCard הוא היחיד המשלם למבוטח את החזר ההוצאות במקום ובזמן אמת בקרות אירוע הביטוח, וללא השתתפות עצמית".

PassportCard עוסקת בביטוחי נסיעות לחו"ל, והיא כיום הגוף הביטוחי המציג את הצמיחה המהירה והמרשימה ביותר בענף הביטוח בישראל. מאז הקמתה כמיזם קטן ב-2014, החברה ניצבת היום כאחת משלוש החברות המרכזיות בשוק ביטוחי הנסיעות לחו"ל בישראל. הבעלות בחברה מתחלקת 50% של חברת ביטוחי הבריאות דייויד שילד, ו-50% של בית ההשקעות האמריקאי White Mountains. ביטוח הנסיעות שמציעה החברה הוא היחיד המשלם למבוטח את החזר ההוצאות במקום ובזמן אמת בקרות אירוע הביטוח (באמצעות כרטיס ייעודי נטען), וללא השתתפות עצמית. PassportCard מקבלת מבוטחים בכל גיל ובכל מצב רפואי.

Exit mobile version