Site icon IAS

מיסוד תקני שירותי הסעה מקצועיים ברחבי העולם

Depositphotos

כששוכרים נהג מקצועי, עלולים התעריפים, השירותים והחבילות למיניהם להיראות מבלבלים ובלתי עקביים עבור הנוסעים. למשל, בחברות מסוימות להסעה פרטית יכולה טויוטה פריוס לשמש להסעת נוסעים במחלקת תיירים ואילו אצל אחרות, לנוסעי מחלקת עסקים. הבדלים כאלה רק מוסיפים מורכבות לתהליך ההזמנה של נסיעות.

על מנת להסיר ספקות וליצור נוף שוויוני ותחרותי יותר לנוסעים ולחברות ההסעה, שילבו החברות אמדיאוס, Blacklane וה- Association of Car Rental Industry System Standards (ACRISS), כוחות במטרה להבטיח יצירה ומיסוד של תקני שירותי הסעה מקצועיים ברחבי העולם.

שותפות זו תציג לענף השכרת כלי רכב עם נהגים (VDSI), תקנים אשר יגדירו:

קטגוריות של שירות: מה זה מחלקת תיירים, מחלקת עסקים ומחלקה ראשונה וכלי רכב מייצג לכל קטגוריה.

תקני כלי הרכב, כגון קיבולת נוסעים ומטען.

הגדרת הפרטים העוסקים בשירותים וחלופות כגון, בין היתר, "המתנה וקבלת פנים", "איסוף מצד הדרך", "משך הזמן לניטור טיסות".

נוסף על תקנים אלה, בכל הנוגע לחוויית השירות, קובעת השותפות בין אמדיאוס, Blacklane ו- ACRISS גם נורמות באשר למשך הזמן שאורכת הזמנה; שינוי או ביטול הזמנות; תלבושת הנהגים ושפתם; וזמני המתנה לאיסוף בשדה התעופה ומחוצה לו. יוזמות אלה ישפרו ויפשטו גם את תהליך הזמנת ההסעות.

"ענף ההסעות הפרטיות זקוק זה זמן רב למיסוד תקני VDSI. הודות להם אנו יכולים לפשט הזמנות לנוסעים ולחברות ההסעה המקצועיות. אמדאוס ו-  Blacklane עובדות באופן צמוד עם ACRISS על פיתוח תקנים אלה ואנו מתרגשים לראות אותם הופכים למציאות," אומרת Melanie Methven ממזכירות ACRISS.

"תחום ההסעות הוא אחד מהזדמנויות הצמיחה החשובות ביותר בענף הנסיעות. על מנת למצות את הפוטנציאל שלו, חייב כל מי ששייך לענף לדבר באותה שפה ולתת אמון בשירות המוצע. אנו מצפים שכל שירותי ההסעות הפרטיות המקצועיים יאמצו את תקני VDSI מהר ככל האפשר," אומר Peter Altman, מנהל Amadeus Cars & Transfers.

Blacklane, שחברה ב- ACRISS מאז 2015, היא חברת שירותי ההסעות הפרטיות הראשונה שאימצה את התקנים החדשים. "הנוסעים מצפים לקבל הצעות שקופות ובנות השוואה מכל שירותי ההסעות. תקנים חדשים אלה הינם חיוניים להרחבת הזמינות ברשת ולהקלה על הזמנת שירותים מקצועיים של הסעות פרטיות. אנו גאים לקחת חלק ביוזמה זו ונמשיך לשתף פעולה עם שחקנים בענף על מנת לזרז ולפשט את תהליך ההזמנות," אומר המייסד השותף ומנהל תחום הטכנולוגיה, Frank Steuer.

גם MyCab, Taxi Tender ו- Karhoo חברים ב- ACRISS והם יתמכו בשותפות החדשה באמצעות אימוץ תקנים אלה ברחבי העולם.

Exit mobile version