Site icon IAS

מיזם תיירות משותף לרמי לוי וקבוצת הדקה ה-90

בוקרשט, בירת רומניה . צילום עירית רוזנבלום

רמי לוי שיווק השקמה וקבוצת הדקה ה-90 הודיעו היום (א') על הקמת מיזם תיירות שיציע לצרכני הרשת אתר תיירות ייעודי, מתקדם ומגוון, דרכו יהיה ניתן להתעדכן ולהזמין את מה שלדבריהם הם הדילים לחופשות הטובות ביותר בשוק "באופן מיידי, במחירים בלעדיים ובאופן נגיש", כאשר ישראייר הוא הספק המוביל.

מרמי לוי נמסר כי במסגרת התוכנית האסטרטגית של החברה לחזק את מועדון הלקוחות שלה, להגדיל את כמות מחזיקי כרטיס האשראי וכפועל יוצא את היקף הסליקה בכרטיסי אשראי – הוא מסמן כיום גם את תחום התיירות, הנופש והפנאי ובוחר את קבוצת הדקה ה-90 כמותג המתאים ביותר ברמת המחירים והיכולות הטכנולוגיות שלו.

קבוצת הדקה ה-90 אף מנהלת את אתר התיירות של מועדון "חבר" מזה מספר שנים ואתרי מועדונים נוספים.

כאמור, חברת הדקה ה- 90 תפעיל אתר תיירות ייעודי ללקוחות רמי לוי וכן תפעיל מוקד הזמנות אשר יאפשר לבצע גם הזמנות טלפוניות לכל חופשה שתיבחר. לצד פעילות האתר הייעודי ומוקד ההזמנות, יתבצעו במסגרת סניפי הרשת מבצעים מיוחדים וקהל הלקוחות יוכל להזמין חופשה ספונטנית במהלך הקניות.

 מבצעים טובים יותר למועדון הלקוחות

דנה לביא מנכ"לית קבוצת הדקה ה-90. צילום יחצ

המבצעים אמורים להציג הוזלה משמעותית ממחיר השוק לכלל הלקוחות ולמבצעים מעמיקים יותר למועדון הלקוחות. במסגרת שיתוף הפעולה, ייהנו לקוחות רמי לוי מדילים למלונות בארץ, חבילות אירוח בחו"ל, טיולים מאורגנים, טיסות מוזלות, טיסות סדורות, חו"ל ברגע האחרון, דילים לסופ"ש, צימרים, וילות וחבילות ספא.

מבצעים ייעודיים לדוגמא שיעלו במועד ההשקה: 4 לילות בבוקרשט + טיסות וארוחת בוקר ב-300 דולר לאדם בכל חודש יוני; שני לילות במלון לה פלאיה פלוס באילת לזוג בחודש יוני – 555 שקל; שני לילות לזוג במלון אסטרל באילת בחודש יולי – 1,000 שקל, ילד ראשון בחדר הורים – 130 שקל; שובר ספא למימוש בעשרות בתי ספא ברחבי הארץ במחיר של 160 שקל.

רמי לוי, בעלי רשת שיווק השקמה: "אנו גאים ושמחים לשתף פעולה עם קבוצת הדקה ה-90 המובילה בתחום התיירות בישראל. התרחבות לענף התיירות הוא הישג משמעותי באמצעותו אנו שואפים להעניק לקהל לקוחותינו את סל המוצרים הרחב והאיכותי ביותר וכך אנו פועלים מאז הקמת הרשת.  גם בענף זה החלטנו להיכנס ולהשפיע לטובת הצרכן ולאפשר לאזרחי ישראל ליהנות מחופשה במחירי רמי לוי שלא באים על חשבון איכות ושירות".

דנה לביא, מנכ"לית קבוצת הדקה ה-90: "אנו שמחים לבשר היום על שיתוף הפעולה הייחודי עם רשת רמי לוי שהחליטה להתרחב לענף התיירות ולחולל מהפכת מחירים בתחום זה. במסגרת שיתוף הפעולה, אנו מציעים ללקוחות הרשת את הפלטפורמה הטכנולוגית הטובה ביותר שניתן לקבל בשוק תיירות. הצרכנים יוכלו לעקוב אחר מבצעים אטרקטיביים בביקור השבועי שלהם בסופר, להזמין חופשות באתר ייעודי שנגיש רק להם וכמו כן, לשוחח עם נציג אישי שיסייע להם בהזמנת החופשה הבאה וכל זה, במחירים הטובים בשוק".

Exit mobile version