Site icon IAS

מטיילים בטבע ומתחברים למורשת: חווית חג שבועות ברשות הטבע והגנים

בין ירדן לכינרת. צילום שוש להב

לכבוד חג השבועות, הוא חג הטבע והצמיחה, הגנים הלאומיים ושמורות הטבע מציעים שלל אפשרויות לבילוי לכל הציבור. המבקרים יוכלו ליהנות מסיורים מודרכים בעקבות המורשת היהודית והישראלית ומטיולים רגליים בנופים עוצרי נשימה בחיק הטבע. כל אלו ועוד, מהווים הזמנה לחוויה המאחדת בין האדם, נופי הארץ ושורשינו בעבר ובהווה.

השנה, רשות הטבע והגנים מציעה תוכנית עשירה ומגוונת במיוחד לכל הגילאים. החל מפעילויות חינוכיות וסדנאות יצירה לילדים, דרך סיורים וסדנאות למבוגרים. אז קחו פסק זמן מהשגרה, צאו לטייל עם המשפחה והחברים ובואו לציין את שבועות ואת ראשית הקיץ, בדרך הכי טבעית, מקורית ומחברת שיש. .

אורית שטיינפלד, מנהלת חטיבת קהל וקהילה ברשות הטבע והגנים: "חג השבועות זהו זמן נפלא להתחבר מחדש למקורות, ולשאוב השראה מהעושר הטבעי והתרבותי של ארצנו. באתרי הרשות, בין שבילי הנוף המרהיבים ואתרי המורשת המרתקים, כל מבקר ומטייל יכול לחוות את החג ואת פתיחת הקיץ בדרכו הייחודית. אנו מזמינים את הקהל להגיע, להעמיק שורשים ולהתמלא בכוחה המחדש והמרענן של הארץ".

למעוניינים, מומלץ להירשם לביקור באתרים מראש, באמצעות מערכת ההזמנות באתר האינטרנט של רשות הטבע והגנים, כדי להבטיח בוודאות כניסה לאתר במקרה של עומס, וכן לקבל הודעות ועדכונים חשובים על פעילות האתר הקשורים לתנאי מזג אוויר ובכלל.

פרטים נוספים והרשמה באתר האינטרנט של רשות הטבע והגנים 

Exit mobile version