Site icon IAS

מטיילים בגנים הלאומיים ומצטרפים לפעילויות ולקבלת שבת ישראלית

מטיילים בגן לאומי הרודיון. צילום סלווה וורצוק

לכבוד חג הסוכות ובשביל הנשמה, רשות הטבע והגנים, המשרד להגנת הסביבה ומשרד המורשת, מזמינים את הציבור להגיע ולהשתתף בקבלות שבת ישראליות בגנים הלאומיים. בואו להתחבר לארץ ולמורשת!

ביום שישי ה-18/10 יתקיימו קבלות שבת ישראליות בגנים הלאומיים בכל רחבי הארץ. הציבור מוזמן להגיע ולקחת חלק בפעילות חווייתית לכל המשפחה, בנקודות הכי יפות ונעימות בארץ. במסגרת הפעילות, תוכלו להנות ממופעים מוזיקליים, סיורים מודרכים מומחזים, סדנאות והצגות לילדים ועוד.

היכן: אתם מוזמנים להצטרף לקבלות השבת הישראליות, שיתקיימו בגנים הלאומיים מגדל צדק, תל לכיש, בית אלפא, בית שערים, תל מגידו, עבדת, תל באר שבע, ערד, אתר השומרוני הטוב ופארק הרודיון. במסגרת קבלות השבת, תוכלו להאזין למופע המוזיקלי "חלילים מסביב לעולם", תהנו ממפגש מוזיקלי עם גיל בוהדנה הבונה כלי נגינה מיוחדים, ותהנו מצלילי המוזיקה של ההרכב המוזיקלי ג'עלה ואפילו תוכלו לשמוע את גד תדהר – נגן עוד ואיש מדבר!

בנוסף: במהלך חול המועד יתקיימו מגוון פעילויות בגנים לאומיים ברחבי הארץ. סדנאות שונות ומגוונות המתאימות לכל המשפחה, פעילויות מודרכות והסברים על אתרי הטבע והמורשת היפים שלנו. בנוסף על כן, בגנים הלאומיים תל לכיש, הקסטל, מגדל צדק אפולוניה, קומראן ותל ערד תוכלו לקחת חלק בסיור חוויתי שיועבר על ידי אנשי רשות הטבע והגנים, וללמוד יחד עם המשפחה על ההיסטוריה של המקום ועל שמירת הטבע במגוון פעילויות.

מנכ"לית רשות הטבע והגנים, רעיה שורקי: "אתרי רשות הטבע והגנים מלאים בערכי טבע, נוף, מורשת ובסיפורים היסטוריים מרתקים המלמדים על ההיסטוריה של הארץ הכה מיוחדת שלנו. ביקור בגנים, בייחוד בתקופת החגים, מחברת אותנו לזמן ולמקום, למשפחה ולקשר שלנו לארץ הזו. אני מזמנה את כל הציבור לבוא ולקבל את השבת בנקודות הטבע הכי יפות בארץ, לקחת אוויר לנשימה ולתת לטבע לרפא אותנו בימים המורכבים שכולנו עוברים".

כלל הפעילויות יתקיימו בהתאם להנחיות פיקוד העורף ובהתאם למצב הבטחוני.

עדכונים יינתנו באתר רשות הטבע והגנים

Exit mobile version