Site icon IAS

מטיילים בגולן ביום העצמאות ונהנים מעשרות סיורים מודרכים ללא עלות

נופים בגמלא בגולן. צילום שאול ג'באני

בגולן, הפורח בשלל צבעי פריחה ומזג האוויר מושלם לטיולים, יציעו ביום העצמאות הקרוב, 14.5 עשרות סיורים מודרכים ללא עלות, במסלולים ובאתרי הטבע, הנוף והמורשת. הטיולים מיועדים לקהל הרחב ולמשפחות, בדרגות קושי שונות, כך שניתן לבחור מסלול ע"פי דרגת קושי רצויה ועניין.

הסיורים ביוזמת מועצה אזורית גולן, ללא עלות ובהרשמה מראש.

מספר המקומות מוגבל.                                                                                                         

חשוב לציין: הגולן מוגדר ירוק ע"פ הנחיות פקע"ר.

מציינים עצמאות בגולן: מפגש המטיילים בחורשה במושב כנף עם פעילויות תוכן, כמו שזירת פרחים, מעגל מתופפים, ג'אגלינג וציור בצבעי מים. וגם מופע "מקצה לקצה". במקום יהיו דוכני מזון בתשלום. האירוע ללא עלות.

יום שלישי 14/5 ו' באייר, בחורשה במושב כנף 16:00 – 17:45.

הסיורים המוצעים

תל קצעא יער אודם – מסלול מעגלי, 2 ק"מ: 

טיול פריחה במעבי יער אודם. נפסע במעבי יער אודם בינות לאלונים ונהנה מפריחה אביבית של הגולן הגבוה עם שפע של מינים מיוחדים קלה. אנדרטת פלסר 7 מקום יפה לפיקניק משפחתי.

שביל עמק הבוסתנים, 1 ק"מ:                                                                                              

טיול קסום בינות לשרידי חקלאות קדומה עם נוף קסום של עמק קונטרה. השביל כשמו כן הוא, עובר בין  נקודות עניין חקלאיות קדומות וכן נקודות תצפית מרהיבות ביופיין הפונות לעמק קוניטרה. מסלול קל. יער אלוני הבשן מקום לפיקניק ועל האש משפחתי.

שביל דליות גמלא:                                                                                                         

סיור של טבע היסטוריה ונוף אל העיר הקדומה גמלא דרך נחלי הגולן דליות בזלת וגמלא.שביל טיול העובר וחוצה את נחלי מרכז הגולן נחל דליות ונחל בזלת. לאורך הדרך תצפית מדהימה לעיר גמלא ולמפל בזלת הנסתר והלא מוכר. קושי בינוני, שאטל. מעיין כנף, מקום יפה לעל האש ולפיקניק משפחתי. כולל מעיין מפנק ומותאם לילדים.

עין קשתות 700 מטר:

בית הכנסת העתיק של עין קשתות "קומם מחדש", ונותן לנו יחד עם האתר כולו הצצה לחיי תושבי הגולן בתקופת המשנה והתלמוד. סיור חוויתי וקליל וחזיון אור קולי. מסלול קל ונגיש. חורשת בג'וריה מקום יפה לפיקניק משפחתי ועל האש.

תצלום מיכאל = נופים ירוקים בגולן. צילום מיכאל גלעדי

פארק לב הגולן, 3 ק"מ:

סיור במרכז הגולן של חקלאות טבע ומורשת קרב, בינות , שרידי התיישבות קדומה ומאגרי מים.  נתחיל את סיורנו בכפר הצ'רקסי חושניה, עם תצפית מדהימה ופחות מוכרת במרכז הגולן, נצעד לצד מטעי התפוחים והנשירים של קשת, ונסיים בתצפית על אגם קשת "במצפור עמיחי" לזכר נופלים ממלחמת חרבות ברזל. מסלול קל-בינוני, הקפצת רכבים. בוסתן משה, גן מקסים לזכרו של משה צימרמן סמוך למושב יונתן, מקום מקסים לפיקניק משפחתי ועל האש.

אפיק ונחל עין גב, מעגלי 1 ק"מ:                                                                                           

סיור עם נוף מדהים אל תחום סוסיתא נחל עין גב, בינות בוסתנים. סיום במעיין קטן ונסתר. נתחיל את סיורנו במועדון הקצינים הסורים, נשמע על אלי כהן האיש שלנו בדמשק ועל היפוס היא סוסיתא. נסיים במעיין קטן נסתר ומרענן עם תצפית מרהיבה אל הכנרת והגליל. מסלול קל-בנוני. עין תאופיק, מעיין קטן מותאם לילדים. היער מבוא חמה, מקום מקסים להתרעננות ופיקניק "ועל האש" משפחתי.

כל הסיורים יוצאים בשעה 10:00

קישור להרשמה לסיורים:   לחצו כאן

למקומות לינה, אטרקציות ומקומות הסעדה: לחצו כאן

Exit mobile version