Site icon IAS

מוקדמות המונדיאל: דיזנהאוז גרופ מציעה חבילה מיוחדת

מוקדמות המונדיאל. צילום freepik

דיזנהאוז גרופ מדווחת על התעניינות גבוהה בעיקר בשל היריבה האטרקטיבית. המשחק יערך עוד שבועיים בבודפשט. היורו הסתיים ופנינו כעת למוקדמות מונדיאל. נבחרת ישראל על שלל כוכביה, ביניהם אוסקר גלוך ומנור סלומון ששב מפציעה, תארח את נבחרת איטליה החזקה.

עקב המצב הבטחוני, משחק הבית של הנבחרת יתקיים בבודפשט. האוהדים הרבים שצפויים ללוות את הנבחרת אשר נמצאת  בכושר שיא צפויים למשחק מרתק, מדובר במשחק הראשון בצוות האימון החדש אל מול יריבה חזקה. המשחק האטרקטיבי מייצר התעניינות גבוהה ומאות אוהדים כבר הבטיחו את מקומם במשחק שיתקיים ב- 9.9 באצטדיון בוזיק בבודפשט. האצטדיון קטן ומכיל כ-8,000 מקומות, מה שיאפשר לנבחרת ליהנות מאווירה בייתית יותר.

נבחרת איטליה צפויה לשחק עם כוכביה: השוער הנחשב בעיני רבים כטוב בעולם ג'אנלואיג'י דונארומה  האיטלקי שמשחק בפריז סן ז'רמן, לצד ניקולו בארלה מאינטר, פדריקו קייזה חלוץ יובנטוס ושאר כוכבי הליגה האיטלקית.

מדיזנהאוז גרופ המשווקת בבלעדיות חבילות למשחק המבוקש  נמסר כי עדיין נותרו חבילות לקהל. "חבילה מיוחדת הכוללת טיסה ישירה פלוס שלושה לילות במלון יורוסטאר המפורסם ( 4 כוכבים) כולל ארוחת בוקר וכרטיס רשמי למשחק תעלה החל מ- 809 יורו. המחיר כולל גם העברות וכבודה (מזוודה וטרולי)".

דיזנהאוז גרופ היא הזכיינית של ההתאחדות לכדורגל ומטיסה גם את שחקני הנבחרת למשחק. זה יהיה המשחק הרשמי הראשון של נבחרת ישראל בקמפיין הנוכחי של מוקדמות מונדיאל 2026.

Exit mobile version