Site icon IAS

מגזין TimeOut מדרג את ברלין בין הערים הטובות בעולם

מבט על העיר ברלין, בירת גרמניה. צילום freepik

ברלין, בירת גרמניה היא אחת הערים הטובות בעולם, יחד עם ניו יורק וקייפטאון. מגזין העיר המקוון הבינלאומי "TimeOut" פרסם אתמול את הרשימה השנתית שלו לשנת 2024 בה הוא מציב את ברלין במקום השלישי.

בורקהרד קיקר (Burkhard Kieker), מנכ"ל visitBerlin: "המותג ברלין הוא חזק מתמיד והעולם רואה זאת בזכות האנשים הרבים שנלחמים כדי להפוך את העיר שלנו לכל כך אטרקטיבית. ניו יורק, קייפטאון וברלין הן הערים הטובות בעולם – כבר עובדות בשיתוף פעולה הדוק ".

מגזין "TimeOut" מציין: "מה הופך את ברלין לגדולה: ברלין היא הרבה יותר מהמועדונים שלה, מהגלריות שלה ומהמוניטין שלה כבירה אירופאית מגניבה. הברלינאים הם הלב והנשמה של הבירה הגרמנית. המעבר בין 12 הרובעים באמצעות תחבורה ציבורית הוא נוח וקל, אבל השכרת אופניים היא דרך מצוינת לראות את העיר. שבילי אופניים חוצים את הבירה, ויש לכאורה אינסוף שטחים ירוקים ורחבים".

גרייס בירד (Grace Beard), עורכת המגזין TimeOut, אמרה: "כל עיר שנכנסה לרשימה עשתה זאת מכיוון שהמקומיים דירגו אותה – בין אם היא עיר מדורגת במקום הראשון או חמישים, היא עדיין אחת הגדולות מבין אלפי הערים ברחבי העולם. השנה, הערים המובילות הן לא רק מקומות מדהימים לבקר בהם ולצאת אליהם, עם מסעדות ברמה עולמית, תרבות וחיי לילה, אלא שהן גם מקומות נהדרים לחיות בהם, עם רוח קהילתית חזקה ואווירה שאין שניה לה."

רשימת TimeOut השנתית של הערים הטובות בעולם לא רק מספקת השראה לטיולים, אלא היא גם תמונת מצב עולמית של החיים העירוניים. אלפי תושבי העיר נשאלו על האיכות והמחיר הסביר של האוכל, התרבות וחיי הלילה של העיר שלהם וכיצד הם מרגישים לגבי עירם.

בית הנבחרים, הבונדסטאג בברלין. צילום שוש להב

10 הערים הטובות ביותר בעולם לפי TimeOut : ניו יורק, ארה"ב; קייפטאון, דרום אפריקה; ברלין, גרמניה; לונדון, בריטניה; מדריד, ספרד; מקסיקו סיטי, מקסיקו; ליברפול, בריטניה; טוקיו, יפן; רומא, איטליה ופורטו, פורטוגל.

שנה מלאה באירועים בעיר ברלין : הרשימה של האירועים הצפויים למבקרים בברלין השנה. ברלין נכללה לאחרונה כאחד היעדים הטובים ביותר לחופשות עירוניות ב"מדד 100 היעדים המובילים בערים" 2023 , על ידי Euromonitor והצליחה למקם את עצמה במקום ה-6. כל המידע לביקור בברלין בכתובת visitBerlin.de.

Exit mobile version