Site icon IAS

מבוקשים: סטארט-אפים חדשים בתחום התיירות ליריד הקרוב בברלין

מרכז הכנסים בברלין, בו מתקיים מדי שנה יריד התיירות ITB, הגדול בעולם. צילום עירית רוזנבלום

תערוכת התיירות המובילה ITB בברלין שתתקיים בין ה-4-7 במרץ 2020, מחפשת מאמרים ומרצים בנושא פתרונות דיגיטליים בתיירות, שיוצגו במסגרת ה-eTravel World ביריד. עד ה-31 באוקטובר 2019 אפשר להגיש מועמדות לאחד מ"חלונות" הצגת הנושא בפני המבקרים ב-eTravel, שהוא אחד מאירועי טכנולוגיית הנסיעות הגדול בעולם. ב-ITB בברלין מבקרים מדי שנה למעלה מ-10,000 אנשי מקצוע ומבקרים מהקהל הרחב.

פרזנטציה במסגרת ה-eTravel ביריד ITB בברלין. צילום עירית רוזנבלום

ITB ברלין מזמינה מועמדים להגיש נושאים לפאנל והרצאות המתייחסים בבירור לשיטות עבודה מומלצות, דוחות שטח ושיעורים שנלמדו בשיווק דיגיטלי, מסחר אלקטרוני, נתונים, מדיה חברתית, תוכן – כמו גם מגמות טכנולוגיות וחידושים. הנושאים יכולים להתייחס גם לנקודות התורפה של טכנולוגיות חדשות, כמו גם לתופעות עכשוויות כמו גיוון בעיצוב AI ותיירות-יתר; כיצד ניתן לשפר את מערכת הלמידה העצמית של המערכות? אילו צעדים ניתן לנקוט בכדי להתייחס למספר ההולך וגדל של לקוחות שמבצעים הזמנות בטלפון הנייד וכאלה המשתמשים בערוצים המסורתיים? אילו פתרונות חכמים יש לתיירות המונים?

לאחר הופעת הבכורה המוצלחת של פורום הטכנולוגיה, הסיורים והפעילויות (TTA) בשנה שעברה, ITB ברלין 2020 מספקת במה גדולה לפלח השוק המתרחב במהירות. מומחים מוזמנים להגיש נושאי פאנל והרצאות לפורום TTA שיתקיים ביום רביעי, 4 במרץ 2020. אלה יכולים להתעכב על מקרים או נושאי נישה כמו אירועים ופסטיבלים. נושאים אחרים יכולים לכלול מבט קדימה לעתידם של שירותים ביעד, על רקע המגמה ההולכת וגוברת להזמנות סיורים בטלפונים הניידים, או אסטרטגיות שיווק והפצה.

ביום חמישי, ה-5 במרץ 2020, בפורום האירוח הטכנולוגי, יתמקדו הנושאים בענף האירוח והמלונות. הפאנלים יתקיימו תחת הכותרות הבאות: הזמנות ישירות לעומת פורטלים מקוונים / OTAs; ניהול הכנסות; מגמות בהפצה; מלונות חכמים; הצלחות ובעיות מנקודת מבט של מנהל בית מלון.

לטארט-אפיסטים ולמשקיעים ב-eTravel World תהיה גם הזדמנות להציג את החידושים והרעיונות שלהם בפני קהל מומחים בינלאומי. מוזמנים להגיש בקשות למסלול הסטארטאפ היומי של eTravel. כותרות הנושאים יכללו פיתוח עסקי: המלצות לסטארטאפים; אסטרטגיות מימון ואקזיטים; גיוס עובדים; פתרונות ו/או מושגים לאתגרים עכשוויים בענף התיירות כמו קיימות ועודף תיירות/תיירות יתר. תינתן עדיפות למצגות המדווחות גם על חוויות ניסוי וטעייה.

מידע נוסף באתר . והגשת מאמרים ב-etravel@itb-berlin.de.

עוד זוית לראות את ברלין – על מיטה. צילום Berlin Horizonal

ואגב ברלין – המחירים נסקו בספטמבר

במרבית בירות אירופה נרשמה עליית מחירים בספטמבר 2019, כאשר ברלין רשמה את העלייה החדה ביותר של 42% בהשוואה לחודש שאוגוסט. כך עלה ממדד המחירים למלונות (tHPI) של אתר טריווגו העולמי לחיפוש מלונות.

התעריף הממוצע בברלין לחדר זוגי סטנדרטי הגיע ל-129 יורו ללילה (143.61 דולר), כאמור, עלייה של 42% לעומת אוגוסט. מדריד הלכה בעקבותיה עם עלייה של 40% בהשוואה לחודש הקודם, כאשר מחיר המלון הממוצע שלה עומד כעת על 111 יורו (123.57 דולר) ללילה.

מחירי המלונות הממוצעים בפריז עלו גם הם החודש בכ-39% לעומת אוגוסט והגיעו ל-173 יורו לחדר זוגי סטנדרטי ללילה. רומא ובריסל דיווחו על עלייה של 26% ו-25% בהתאמה, המתורגמות ל-115 יורו ברומא ו-113 יורו בבריסל עבור חדר זוגי סטנדרטי.

מנגד, העיר עם הירידה הגדולה ביותר במחיר המלונות בספטמבר יחסית לאוגוסט היא הונג קונג, שבה התחוללו מהומות קשות בחודש שעבר ושם שילמו המטיילים 93 יורו (103.53 דולר בממוצע) עבור לינה לילה בחדר זוגי סטנדרטי, המהווים ירידה של 18% בהשוואה לחודש שעבר. אחריה סיאול עם ירידה של 12% בהשוואה לחודש שעבר, אשר מתורגם ל-94 יורו (104.65 דולר) ללילה.

Exit mobile version