Site icon IAS

לשכת מארגני תיירות נכנסת:"להפעיל תוכנית שיווקית ברוסיה"

שוק התיירות מרוסיה הינו השוק השני בגודלו בהיקף התיירים המגיעים לישראל, בשנת 2013 הגיעו 613 אלף מבקרים מתוכם 400 אלף תיירים .

 

בשנים האחרונות רשמה התיירות מרוסיה לישראל את הצמיחה המשמעותית ביותר. אולם המצב הגאופוליטי הפנימי והמשבר בין רוסיה ואוקרינה נותן את אותותיו על תנועת התיירות מרוסיה לישראל.

 

התיירות היוצאת מרוסיה חווה משבר חמור עם החלשת הרובל והגבלות של הממשל על יציאת תיירים רוסים מחוץ לגבולותיה לחלק ממדינות המערב, דבר הבא לידי ביטוי בירידה במספר התיירים היוצאים מרוסיה, התמוטטות של סיטונאי תיירות רבים ומשמעותיים ברוסיה  שבחלקם עבדו עם ישראל וביטול טיסות צארטר בין היתר לאילת.

 

במפגש שקיימו חברי לשכת מארגני תיירות נכנסת עם נציגי משרד התיירות בעקבות ההתרחשויות האחרונות ברוסיה, קראו חברי הלשכה להפעלת תוכנית  שיווקית בשיתוף משרד התיירות והתעשייה שתכליתה למזער את הנזק ולהיערך לאתגרים החדשים..

 

משרד התיירות הציג בפני חברי הלשכה את הפעולות אותן הוא מבצע ובין היתר חשף את הקמפיין החדש שעלה לאחרונה , חברי לשכת מארגני התיירות ביקשו בין היתר להגדיל את מספר ירידי התיירות והסמינרים מחוץ למוסקבה וסנט פטרסבורג ,עוד מבקשים חברי הלשכה הפועלים בשוק הרוסי לערוך פעולות שיווקיות שכוללות פרסום ויחסי ציבור בשיתוף לשכת מוסקבה תוך מתן עדיפות לערים מהם יש טיסה ישירה לישראל.

 

Exit mobile version