Site icon IAS

לשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל – אין שינוי בעקבות המצב

תיירים בירושלים. מארגני התיירים יבטיחו את המשך התיירות הנכנסת יצירת מקומות עבודה בפריפריה צילום Depositphotos

מלשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל נמסר הבוקר כי לא התקבלו כל בקשות לביטולים מחו״ל וכן לא דווח על תיירים שביקשו להקדים חזרתם מהארץ.

מנכ"ל לשכת מארגני התיירות הנכננסת, יוסי פתאל: אין ביטולים. צילום יח"צ

לדברי מנכ"ל הלשכה, יוסי פתאל, לפני מספר חודשים חווינו סבב דומה בו נורו כ-500 טילים ובאותו זמן אף נערך מבצע המנהרות בצפון. גם אז לא היו ביטולים או שינויים. "חודש מאי הוא חודש שיא השנה בתנועת התיירים לישראל ואנחנו מעריכים לאור ניסיון העבר, שכך גם יישאר", אומר פתאל, "בדרך כלל סוכנים מחו״ל שואלים לגבי קבוצות עתידיות בעוד מספר חודשים, תיירים אמורים להגיע בימים הקרובים כבר מחוייבים לשימוש בכרטיסי הטיסה שרכשו ולא ימהרו לבטל. אם יתאמתו ההערכות שהסבב הנוכחי יסתיים ביממה הקרובה, אנו מצפים שלא יהיו כל שינויים ונמשיך לקבל את כל מי שתכנן לבקר בארץ", סיכם פתאל.

מחבקים את תושבי הדרום

שורה של אתרים, אטרקציות וחברות מלונות פותחים את שעריהם לתושבי הדרום ללא תשלום, בנסיון להקל מעט על הקושי שהם וילדיהם חווים ובהם:

בית כנסת החורבה בכיכר המרכזית ברובע היהודי בירושלים. צילום שוש להב

יחידת המורשת והמוזיאונים במשרד הביטחון מזמינה את תושבי עוטף עזה לבקר בעשרת  המוזיאונים הפזורים ברחבי הארץ ללא תשלום בשבוע הקרוב, בהצגת תעודת זהות בכניסה, ביניהם מוזיאון אסירי המחתרות בעכו, בית השומר בכפר גלעדי, מוזיאון האצ"ל בתל-אביב, מוזיאון הפלמ"ח ברמת אביב ונוספים;

החברה לפיתוח ושיקום הרובע היהודי הודיעה אף היא כי היא פותחת את אתרי התיירות שלה בחינם: בית הכנסת החורבה, הרובע ההרודיאני והבית השרוף המחודש  ומייצג אינטראקטיבי המספר את סיפור בית קתרוס ממשפחת הכוהנים במרד החשמונאים. הכניסה לתושבי הדרום ללא תשלום בהצגת תעודות זהות. לפרטים *4987

מוזיאון ארצות המקרא בירושלים פותח את שעריו בחינם עבור תושבי יישוביי הדרום. כל תערוכות המוזאון פתוחות בפני המבקרים וכולם זוכים בכניסה חינם למגוון פעילויות במתנה החל מהיום, ה- 5.5.19  ועד ליום שבת הקרוב, ה- 11.5.19 . לפרטים והגעה   02-5611066

מוזיאון המוזיקה העברי בירושלים מזמין ליהנות מהפעילויות במוזיאון. כניסה לתושבי הדרום ללא תשלום בהצגת תעודות זהות. יש להזמין מקום מראש בטלפון 025406505.

מרכז מורשת מנחם בגין בירושלים, מזמין ליהנות ממוזיאון בגין הכניסה ללא תשלום בהצגת תעודות זהות. הסיורים מודרכים, מספר המקומות מוגבל. יש להזמין מקום מראש בטלפון 025652011.

מוזיאון ארצות המקרא בירושלים. צילום- דודי סער

הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם בירושלים מזמין אף הוא את תושבי הדרום ליהנות מפריחה ומסיורי פריחה כל שעה עגולה בין השעות 11:00-15:00 כולל נסיעה ברכבת הגן. הכניסה לתושבי הדרום בהצגת תעודות זהות. הגן הבוטני פתוח החל מהשעה 09:00 עד 19:00. לפרטים נוספים הגן הבוטני-026794012.

רשת מלונות אוליב הודיעה אף היא כי היא מעוניינת לארח את תושבי עוטף עזה בחינם בכל מלונות הרשת, לא כולל תל אביב וירושלים עד יום ד' ללא תשלום, בהצגת תעודות זהות של תושבי עוטף עזה לינה בלבד, על בסיס מקום פנוי. להזמנות במוקד 04-9531153.

רשת מלונות פתאל הודיעה כי היא מעניקה 30% הנחה לתושבי הדרום במלונות הרשת באילת, ירושלים, תל אביב, חיפה וטבריה. המבצע מושק הבוקר באתר הרשת ובמרכז ההזמנות בלבד ובכפוף לתפוסות של המלונות ותקף החל מהיום ועד ה-9 במאי.

רשת מלונות דן מעניקה הנחה של 20% לאירוח במלונות הרשת לתושבי הדרום  ההטבה תוענק לתושבי הדרום ביישובים מאשדוד דרומה אשר יבצעו הזמנה במוקד ההזמנות של מלונות דן במספר טלפון: 03-7408939 ההטבה תקפה עד לתאריך ה-15/5/19 על בסיס מקום פנוי להזמנה במלונות: דן אילת, דן פנורמה אילת, דן תל אביב, דן פנורמה תל אביב, מלון Link hotel & hub, דן כרמל, דן קיסריה, דן פנורמה חיפה, דן ירושלים, דן פנורמה חיפה, דן בוטיק ירושלים, רות צפת ומעיין נצרת. ההטבה כרוכה בהצגת תעודת זהות והצגת כתובת מגורים באזור הדרום הרלוונטי.

לאור המצב בדרום החליטה רשת מלונות קראון פלזה להעניק הטבה לתושבי הדרום : בכלל מלונות החברה 20% הנחה לימי אמצע השבוע, ובסופ"ש הנחה של 15% , בקראון פלזה ירושלים תיתן גם בסופ"ש וגם באמצע השבוע הנחה של  20%.  ההנחה תקפה לתושבי עוטף עזה בהצגת תעודת תושב בקבלה ( 40 ק"מ מעזה ).

Exit mobile version