Site icon IAS

לראשונה: ביטוח אוטונומי לחלוטין

סקר הישראלים הטסים לחו"ל צילום Depositphotos

היום (ג'), התקיים כנס הסוכנים השנתי של PassportCard, שנערך לראשונה במתכונת משותפת עם חברת Davidshield. במסגרת הכנס, חשפה החברה שהציגה לשוק הישראלי את הכרטיס הנטען שמשלם למבוטח בזמן אמת, את PassportCard Pocket – פלטפורמה אוטונומית ואינטגרטיבית, שנושאת עמה מספר בשורות של ממש בעולם ביטוח הנסיעות לחו"ל, ובראשן הטענה עצמית של כרטיס ה-PassportCard, מכל מקום בעולם.

כך, במקום שהמבוטחים ייאלצו להתקשר למוקד השירות על מנת להפעיל את הביטוח, הם יוכלו להטעין את הכרטיס באופן עצמאי במקרים רפואיים בחו"ל ובמקרה של עיכוב בהגעת הכבודה, ולמשוך מזומן במקום, מכל כספומט בעולם.

זאת באמצעות אפליקציה שניתן יהיה להוריד באפסטור וגוגל פליי, ותכלול גם את היישומים הבאים: מערכת ליעוץ טלפוני, בעברית, עם רופא מומחה בסמארטפון מכל מקום בעולם, ובחינם, מערכת לקיום צ'אט עם נציג שירות של  PassportCard בכל שעה ובכל הימים בשנה, מערכת ניווט ואיתור בתי-חולים, מרפאות, רופאים מומחים מקומיים, בתי מרקחת וכתובות חיוניות נוספות ביעד לפי סוג המצוקה אליה נקלע המבוטח.

השוק מראה כי בעוד שבעבר אנשים היו מפעילים אוטומטית את ה"ביטוח החינמי" של חברות האשראי, כיום הם משתדלים לבחור ביטוח מתאים שיספק את המענה הראוי ביותר לצרכיהם ולהשפעות אליהן הם חשופים. כאשר מקום חשוב בכל המכלול הזה ניתן לסוכני הביטוח איתם עובדת PassportCard באופן צמוד, והמשמשים כחולייה חשובה ביותר במערך ההתנהלות מול הלקוחות.

במסגרת המודל שזכה להצלחה רבה, למעלה מ- 1.1 מיליון ישראלים מחזיקים בכרטיס ה-PassportCard בנסיעתם לחו"ל. החברה השיקה לפני מספר שבועות שלוחה באוסטרליה תחת המותג TravelCard. השלוחה באוסטרליה תבטח מאות אלפי מטיילים אוסטרליים באמצעות התשתית הקיימת בישראל, כאשר אחד מהיעדים העיקריים לשנים הקרובות ב-PassportCard הוא השתלבות בשווקים נוספים בעולם דוגמת גרמניה, אנגליה, קנדה ועוד על בסיס המודל והטכנולוגיה שפותחה כאן עבור קהל הישראלי.

 מנכ"ל PassportCard יואל אמיר אמר: "האג'נדה שלנו מחפשת לשנות את התפישה המסורתית כלפי מבוטחים. בניגוד למה שקורה היום בעולם ביטוח הנסיעות ותשלומים שמגיעים רק בדיעבד, כאן מדובר על תשלום שמתבצע בו במקום כבר בשלב הדיווח. בעזרת אלגוריתם ייחודי המבוסס על הניסיון הרב בחברה, אנו יודעים לתמחר באופן מדויק את עלות הטיפול הצפויה ביעד מסוים, גם בהתאם לנסיבות הרפואיות. עם השקת PassportCrad Pocket המבוטח יוכל להטעין עצמאית את כרטיסו בסכום הנדרש לצורך הטיפול הרפואי או במקרה של עיכוב כבודה ואף מעבר לכך וכל זאת בתוך דקות ספורות."

Exit mobile version